Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Jumaat, 19 November 2010

SAKIT Kepala Daaaaa..

Salam JUMAAT semua..

Hari ni dh tahan sangat dah! Bangun pepagi td makin menyucuk2 tang kepala seblah kiri. Abang kate sbb makan daging kot..entahla nk kate betul ke tidak..before this no dh makan PCM. Ilang la kejap pastu datang balik..
Pagi td lepas bekpes sket telan la benda alah ni..harap2 ilang la..


Caffox mesti ade stok lam rumah..olfen klo xde leh ganti ngan ponstan ke, panadaine ke..tp dua2 kene makan skl..klo makan 1 xjalan juga huhu..

Start dapat migraine ni rasa2nya lepas amik pil perancang. Mula2 amik noriday sbb nk bf bb kan..pastu syik terlupa je nk telan hehe..tuko p injek depo 3bln skl. Dh tny doc n mmg kesan dr perancang. Doc kata slagi amik slg tu la kesan tu wujud. Entah la..rasanya lambat lagi kot nak benti..jd terpaksa tahan je la nampaknya..kiranya kita berkorban la sketkan.

Nanti senang2 no nak kongsi artikal pasal kesan amik perancang ni..no jumpa lam majalah PA&MA.

Ni pun badan xbrp nk sihat jg sbb demam urat. Rasenya start dalam 11nov lg..duk telan PORO je la. Skang PORO dh abis ganti ngan PCM la nampaknya.

 Biasa la kan, ada masa kita sihat wal-afiat..ada masa kita dapat sedikit ujian. Jadi banyakkan lah bersabar dan berdoa semoga kita dilindungi oleh ALLAH SWT dr segala penyakit. Semoga dengan ujian ini dapat meringankan sedikit dosa2 kita yang lalu.

Ingat! klo kita ditimpa musibah..jangan sekali2 menyalahkan keadaan..pk sejenak adakah ada sebarang kesilapan yang telah kita lakukan samada secara langsung mahupun tidak. Banyakkan beristigfar dan semoga ALLAH SWT mengampunkan dosa2 kita..amin..

2 ulasan:

mzhany berkata...

no...hurmm migrain eh....owh pil perancang tu [enyebab jugak eh...br tahu tp kekdg ikot org jugak kan...hany pun slalu gak sakit kepala...ntah ;a migrain ke ape kan....

Norhafiza berkata...

doktor kate cam tu hany mase dia tny ciri2 sakit tu..tp mmg hany, klo no mkn ubat lain xde kesan tp telan ubt dia..kejap je ilang..kuat betul kesan ubt tu hany..