Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Jumaat, 26 November 2010

TERKEHEL Tayarnyee..

Semoga sihat semuanya ya..klo ada yang kurang sihat cepat2 la amik rawatan spy tidak melarat. Duit banyak klo badan sakit2 pun xguna juga kan..

K la..ni No nak crita. Hari tu masa nak kua jengjalan..tetiba terserempak ngan kete nak U-turn..agaknye dah keluar tp nak masuk perumahan balik klo tengok gayanya. Tetiba......


Nampak x tayar dia yang terkehel tu?..ok nnt No close up sket..



mmm siap dah kua minyak dah bawah tu. Abang cakap patah terus..Abang tny ok ke? Dia cakap ada kenal ngan org tow truck jd kami pun beredarla..

Pastu Abang siap bagi ceramah la..

"klo nak pulas stering jangan sampai ada bunyi 'kuk'..pulas takat2 dia je. Klo biasa bawak kete tau la takat mana kita kena pulas. Biasa klo keta proton mmg senang rosak klo pulas abis2.."
"Nanti bila mama dah mahir mama tau la camne"  sambung Abang lagi..

Ye la, No ni br nak amik lesen..tahun depan insyALLAH dapat keje baru..jd dreba g ato amik dorang hehe..

Tiada ulasan: