Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Jumaat, 19 November 2010

TETIBA Terima Surat..!!!???

Salam sume..

Tadi time balik lunch abang bawak balik sepucuk surat..mak ai! ade lagi peminat yang duk main surat bagai ni..rasenye dh hampir 6thn xterime surat..last skl surat dr jiran seblah rumah di trg dlu..ye la dulu2 mane ade tenet bagai ni..henpon jauh skl..mm tingat pule, time tu no pakai tepon yang jenis tebal, berat kale itam tu..brand n model pun da lupe huhu..jiran tu ade tepon rumah je tp skang siap ade 1sorg hihi..

Okey la kite berbalik cite surat td..bile buke, ni ha..


Surat MLM upenye..yang kelakonye siap tulis "JAUHI SKIM CEPAT KAYA"..klo org jenis xmikir panjang mmg ingat 'oo ini bukan MLM' hahahaha..mcm2 la cr orang nak menipu kite ek..

 Sini no nak kongsi sket ye..dlm surat tu kate xyah MODAL kene RM70shj, murah kan?..pastu kite kene beli WANGPOS RM70 (7kpg)..5kpg tu kite tulis name 5orang sebagaimane yang telah dilampirkan dalam surat tu..wah3x..siap ade senarai ahli dan siap ade ID lagi hahahaha..HEBAT2..baki 2kpg lg atas name KL CHANEL NETWORK..ni bapak penipu la ni huhu..

Nak tau kene buat pe?..haaaaa kite kene f/stat balik surat yang kite terima ni kepade 10org lain pule..pastu nanti tgu la belas ihsan org lain yang akan bagi kita RM10 tu dalam bentuk wangpos yg mcm cite di atas tu..klo sorg dapat rm10..bayangkan klo sume yg kite anto tu bg kite duit..wow..kayo den!

1org x rm10 = rm10
10org x rm10 = rm100
10org x 10org x rm10= rm1k
bla..bla..bla..bla...

fulamak..ade testimoni dapat lebih rm45k dlm ms 3bln..SAPE TAK NAK KAN???? Tp kite ade akal, pk la bebaik ye..

Anda camne?..penah terima x?..

Tiada ulasan: