Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Khamis, 16 Disember 2010

ALHAMDULILLAH..Part 1 Dah Lepas..

Syukur Alhamdulillah... Lepas ni No kena concentrate tuk 27hb pla..mudah2an takde masalah..

Hari ni tak ramai orang..ada 5org je jadi kol12.30ptg dah boleh balik..masa Bahagian 1, No dapat no5 tp masa kua jalan raya No dapat no3..alhamdulillah dapat penguji yang sporting sebab walopon No ada terkantoi hehe..tp penguji tu bagi peluang tp klo penguji dari JPJ mmg GAGAL tu..

Sapa kata tak berdebar?..siap ketar2 lagi masa nak sign borang huhu..

Balik terus 'pengsan' hahaha..sebabnya letih dan tak cukup tido kui kui kui..

Ni pun rasa cam nak demam je..Hai..takkan sampai nak demam CikNo oooi..


 

2 ulasan:

mzhany berkata...

yeayyyy....nor gud luck yer...

hany dulu failed kat bukit hehehe, siap mengundur balek...rayu kt jpj dia kata tak boleh awak mengundur terlalu banyak...naseb la jalanraya ok lulus...so repeat kali ke2 Alhamdulillah...

chaiyok chaiyok no...

Norhafiza berkata...

tengkiu hany..tengkiu3x hehe..

Yg No punya dia cakap 50/50 aduyai..klo terundur mmg kantoi le..

No plak time jalan ry boleh plak dia mati enjin time kat bukit (gn teknik naik bukit lam litar)..tp penguji tu bg peluang..alhamdulillah..