Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Jumaat, 24 Disember 2010

BIAR Betul!!!!!

Waaaaaaaa..nak meraung pun tak guna! Jadi terkedu je la huk huk huk..

Nak tau kenapa?..gini citanya, minggu lepas 16/12/2010 No timbang berat No..dapat hasilnya..


OK, No puas ati la dengan hasilnya..konon2 nak sambung minum soya bio protien tapi syik tertangguh je..kemudian lupa terus.

Hari ni teringat nak timbang balik dan keputusannya...



Eh! Apsal plak makin naik?...Waaaaa..br teringat masa makan ketam tu tak hengat dunia! Makan nasi kuah singgang pun sampai menambah2! Kudap2 lagi!..lepas makan zzzzzzzzzz

Haish..tak boleh jadi ni. Klo 1minggu boleh naik 1kg lebih..sebulan? WAAAAAAAA..nangis la cik No ooi..ingat klo nangis tu leh turun ke?..

Ha..apa macam? cik No nak buat apa lepas ni?..

Nak makan nasi lagi banyak2?
TAK MAHUUUUUU!!!!..

Nak dengar lagi kata2 cik Abang "jauh tu dah nampak dah siapa.." ?
TAK MAHUUUUUU!!!!..

Pipi tu nak kena cubit lagi ngan cik Abang?
TAK MAHUUUUUU!!!!..

Tak teringin ke nak pakai balik baju lama2?..Tak pun baju time raya baru2 ni la..sebab kurung moden..
NAAAAAK!!!

Okey..kuatkan azam dan semangat..cuba lupakan dlu masakan yang best2..singgang pun xmo ye!

Go! Go! Go!...

3 ulasan:

mzhany berkata...

huhuu, kena amek soya protein tuh betol2 la no..hehehehe. kena slalu minum tau no.hohoho

Norhafiza berkata...

=>hany : nampaknye camtu la hany huhuhu...

mzhany berkata...

ai no...no sehat? hehehe