Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Rabu, 1 Disember 2010

FUUUHHH...legenyeeeee..

tq en.google

Akhirnya siap juga No menuko template yang baru..oit! dh jam 1pg daaaa..walopun mate yang sepet ni xbrape nak celik dah tp No tetap tongkat ngan batang mancis hahaha..lagi satu duk bergaduh ngan tenet yang cam xcukup makan jek...

Yang sebenonya td No buka blog ni dalam blog enBen..alamak!!! kantoi, templatenya same la ngan No punye..cume jalan citte je lenlain hehe..jadi dengan xbuang mase No pun tuko la 'cat' lain..cari punya cari dapat yg ni..ok la kan cz FREE hehe..

Dah siap 'mengecat' barang2 lak berterabo cam kapal pecah..pe lagi wat operasi bersepadula mengedit semula huhu..sabo..sabo..nanti la kot2 ade yang salah susun nanti No atur kedian la..

Dalam masa 4bulan usia blog ni dh 3kali tuko 'cat' huhu..

Benda ni kena rajin je la kan sbb kena amik mase sket..jd anda rajin x nak tuko2 template ni?..

2 ulasan:

penjejak.mimpi berkata...

Salam.
Angan tu ade nak tukar template la... itu la.. ini la.. tapi mase tu yilek la.. balik keje da penat... malam lak nak tido.. tak leh nak tahan bijik mate ni.. Abeh cane?
No ade petua tak cane nak kasi mate ni tahan dari ngantuk? Leh update blog slalu.. :)

Norhafiza berkata...

Salam..oo macam No ni xkeja jd masa tu ada je..biasanya klo no nk tahan biji mata ni no minum kopi CNI-tongkat ali (hehe pompuan pun leh minum pe)..tp atas darah kita gak sbb kawan No cuba nyenyak semacam je..nanti cuba lah kot serasi..