Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Khamis, 16 Disember 2010

GEDEBAK Gedebuk..

Kihkihkih..kelako plop rasenye..tido dop lene lop mlm ni..

10pm: masuk tido (kire lewat doh kalu waktu Labuan)..
2am: jage la plop..balik kot tu dop kene..pusing kot ni dop kene jugop..
2.44am: mmmm bangung mandi r..
3am: buh kaing baju lam gobok hok lipat malang takdi..
3.15am: g mari g mari lam umoh..
3.50: buke lappy la cari maklumat sket..sambil BW..

Nok tau bakpe?..
Kihnye No nok pra-ujiang bowok kette je hari ni dalang kol10 kang..

Pahtu No pom cari la info lam tenet ni..juppe link ni. Buleh la No wak rujukang hehe..

Tulong doakang ke No etek deh..

P/S
Sabo je la No ni..padahal ni baru pra dop?..ye la..kalu JPJ dop puah hati No dopleh nok amik amali pade 27hb ni plop huhu..maknenye kene tamboh bayorang la laginye..

Dakpe la deh..No doa banyok2 pade diri No..supaye No tenang mase teh tu..

Abang pesang jangang wak gaduh2..rilek je..kalu kite kelang kabuk sume dop jadi..

Eh..pahang dop? Gini la ork..dang gini abih tubik bahse ibunde hehe..


**diedit dan di tambah pd jam 7.40pg

Bila Abang dapat tau No xleh tido...

"mmmm tu br nak amik lesen kete..klo nak amik lesen kapal terbang tak tau la camne..." kata Abang sambil tergelak-gelak...

Aduyai..

TRANSLATE

kihkihkih..klakar la pla rasanya..tido tak lena pla malam ni..

10pm: masuk tido (kire lewat dah kalo waktu Labuan)..
2am: terjaga la pla..mengiring kot tu tak kena..pusing kot ni tak kena juga..
2.44am: mmmm bangun mandi r..
3am: simpan kain baju lam almari yang dah lipat malam tadi..
3.15am: g mari g mari lam umah..
3.50am: buka lappy la cari maklumat sket..sambil BW..

Nak tau kenapa?.
Kesnya No nak amik pra-ujian bawa kette je hari ni dalam kol10 kang..


Pastu No pon cari la info lam tenet ni..jumpa link ni. Boleh la No buat rujukan hehe..

Tolong doakan pada No juga ye..

P/S
Sabar je la No ni..padahal ni baru pra kan?..ye la..kalo JPJ tak puas hati No tak dapat nak amik amali pada 27hb ni pla huhu..maknanya ken tambah bayaran la laginya..

Takpe la ye..No doa banyak2 pada diri No..supaya No tenang masa test tu..

Abang pesan jangan terburu-buru..rileks je..kalo kita kelam kabut semua tak jadi..


Eh..faham ke? Camni la ye..dah camni abis kuo bahsa ibunda hehe..

**7.56am

2 ulasan:

CT berkata...

Salam...Wow! Nice blog. Sy dh jd follower ya. Slm kenal dari CT.

Norhafiza berkata...

salam CT..trima kasih..salam kenal gak ye..