Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Selasa, 28 Disember 2010

IKAN Beso!!!

Tengah duk belek2 album lama..tetiba No jumpa album ni.

Wah! Ini la pengalaman paling syok sejak No duk Labuan. Acara ni diadakan tiap pertengahan tahun sempena Pesta Sukan Air Peringkat Labuan. Kebetulan tahun ni No ada di Labuan dan berkesempatan pergi tengok sebelom dorang 'angkut' letak kat lain..

Gambar2 ni No dah upload lam fb..time tu blog xwujud lagi..jd rakan2 fb dh tau la citte ni..

Biasa dalam Pesta Sukan Air ni macam2 ada dpertandingkan seperti perahu layar, perahu kayak, lawan tarik tali berperahu, pukul bantal dan banyak lagi la tp kami tak berapa minat nak tengok..panas la bawak anak2 ni..sebab utama kami p sana pun nak tengok yang ni la..

Jom tengok..




anak2 siap tanye nape lam mulot ikan tu ada ais? haha






Agak2 nak amik seko dua balik masak kat umah tu sanggup ke? Aih!..No tak sanggup leee..tak pecah lio pun..gerun ada la..huhu


Sempat gak naik time BOMBA wat demo..

"Adik nak jadi BOMBA la mama.."
"Nape nak jadi BOMBA?.." tanye No
"Ye la..nanti adik dapat naik moto beso.."

"Kalo nak naik moto beso tak jadi BOMBA pun takpe..belajar rajin2 dapat kerja bagus2..kumpul duit leh la beli moto beso.." Abang pula bagi semangat..

"Klo nak jadi BOMBA gak, belajar rajin2 nanti bia dapat jd BOS.." sambung Abang lagi

2 ulasan:

sal berkata...

assalamualaikaum tuan umah..ziarah di sini sebentar..nice pic dgn ikan besar..tq

Norhafiza berkata...

=>sal : wa'alaikumussalam sal..terima kasih banyak2 ya..