Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Selasa, 28 Disember 2010

OLE Ole Dari Penang..

Malam tadi No terima kunjungan dari kawan baik a.k.a adik angkat. Yang suami ustaz dr Terengganu, yang isteri keje opeh orang P.Pinang..anak mami nih hehe..


Jeruk campur dan halwa pala tu No kirim 1kg/pek. Tapi dorang xmo amik la pla bayarannya jadi No tak tau brp harganya (lebih murah dr pasaran sebab sedara dorang yg jual)..yang No tau dah naik keco dah nih hehe..

Kemudian dorang bagi lagi ole2 dari Mekah. Mak belah pompuan yg p br2 ni..



Comelkan bekas air zam2 tu..dlu2 ingat bawak balik guna tong putih besar..sampai rumah jamu dalam cawan kecik2 sebab terhad kan..buah kurma dah abis dimakan xsempat nak snap hihi..

Terima kasih Ustaz & Nani..kueh baulu pun dah licin malam tadi gak..tinggal kueh gunting je lagi sket..semoga bertambah murah rezeki Ustaz & Nani lepas ni ya..amin..

5 ulasan:

cik.shabah berkata...

kecur liur tgok jeruk tuuu ;p

mzhany berkata...

buah pala...huhu hany xleh mkn byk2...nak muntah

Norhafiza berkata...

=> cikShabah : hihi anak2 rumah ni pun tak sabo2 nak makan..

=>hany : oo ye ke..No suka sangat baik yang kering maupun yang basah hihi..

azila berkata...

Salam K.No..zla punya stok kurma n kekacang dr Mekah yg parents bg pon lom abis mkn lg. Baru teringat , nasib lom rosak lg:)

Norhafiza berkata...

=>azila : salam zila..loooo, hihi