Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Rabu, 1 Disember 2010

TENGKIU Hany...


Salam sayang tuk semua ...

Entri ni No dedicate tuk Hany cz banyak dh tunjuk ajar yg No dapat sejak kenal ngan Hany .. tengkiu dear ..

Hari ni je beberapa info yang No boleh dalam ni ... cuba la tengok kot2 anda dapat info baru kan? ..

Pastu No belek2 jumpa camna nk order watermark yg kiut miut cam hany tu ..

Nah .. jumpa lagi camne nk download photoscape .. selama ni No duk tertanya camne la dorang wat gambo yg 1page leh buh banyak gambo huhu ...

Skang No pun dh tau camne nk buh watermark ..

Klo nak guna disable right-click funtion .. boleh gak..cuba la try! ..

Cuma No nak tau camne nk edit signature kita .. dh dapat kod dia lam ni tp xtau nk letak mn .. syik x jd je huhuhu ...


2 ulasan:

mzhany berkata...

hehe no, tengkiu...terharu r. ni buat hany rasa rajin nk buat tutor nih...

no, nk email, hany xjumper la dlm blog ni. ni emel hany zukihany@gmail.com

Norhafiza berkata...

hihihi..oo ye kan..No xbuh pun email..No dh ato reply email pd hany td..nnt no buh email No kedian lam blog ni..