Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Rabu, 26 Januari 2011

BONUSLINK

Klo tak silap No, No daftar jd ahli kira2 tahun 2003-04 dlu. Tapi tak pernah No nak redemp pe2. Beli barang swipe kad, buh minyak swipe kad. Bulan berganti bulan dan tahun berganti tahun. Baru la No tahu upanye tiap 3tahun klo tak redemp mata kita akan dikurangkan mengikut bilangan point yang kita beli huhu.. Dapat bil penyata pun wat tak tau je..

Tapi still duk tertangguh gak sehinggalah No dapat tahu mata akan dikurangkan lagi selapas 31 Jan klo kita tak redemp juga. No pun cek mata hanya ada 2,377point sejak bertahun2 dlu..aish..

Pagi tadi lepas isi minyak terus la No amik barang. Abang suh No amik yang ni..

dengan point 2,200
Ok la kan..leh wat koleksi sebab benda alah ni dh banyak dh umah No dr cenderahati pelbagai pihak.

9 ulasan:

mzhany berkata...

waaa beshnye ada mini termos nih. dah byk koleksi? apa kata hadiahkn kt hany 1. buleh buat g opis, senang buat air coklat. masuk termos bleh tahan lama. huhu tak la jap je dah sejuk...

sahromnasrudin berkata...

assalamualaikum..singgah cini

pasal bonus link nie kalau pi parkson, setiap 1000 mata dpt voucher RM 10..better than pi Shell...

Norhafiza berkata...

=>hany : hahaha..adiah?..kene wat GA dlu la kot haha..tp mmg best nih hany..air leh tahan lama lam nih...

Mat Ganu berkata...

owh, baru tahu...tQ kak no...^_^

Norhafiza berkata...

=>sahromnasrudin : wa'alaikumussalam..terima kasih sudi singgah..a'a..klo p parkson leh dpt voucher tuh..mcm2 pilihan kita ada kan..

=>matGanu : sama2 dik..

rATu kEBaYA berkata...

patutlah point tak pernah nak dapat puluhan ribu.. rupanya dikurangkan.. herm.. rugi...

Norhafiza berkata...

=>ratuKebaya : tu pasal la..No pun ingat No pny dpt puluhan ribu tp yg dapat seciput je huhu..

Cik Ina minat Do do Cheng berkata...

ingatkan no tahu, suami akak selalu redeem time hari raya, dia ambil air minumam, dululah.

Norhafiza berkata...

=>kakIna : tak tau kakIna sebab dlu tak pernah amik tau..tau2 swipe je huhu..