Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Rabu, 5 Januari 2011

HARI Pertama Fadhlan Di Sekolah..

Alhamdulillah..hari pertama dah seronok nampaknya si Fadhlan ni nak sekolah. Pagi semalam lepas bersalaman, kami terus tinggalkan mereka. Mudah2an x nangis la sebab si abang dia, Farihin pun ada sekali.

Time pulang tengok je No datang terus melompat2 gembira. Sampaikan dengar cikgu cakap..

"Fadhlan, duduk dlu..sebelum balik kita berdoa dulu.."


Doa nak balik..
Time balik Fadhlan kata "conok la pedi colah mama..ecok nak pedi ladi la (sonok la pegi sekolah mama, esok nak pegi lagi la..")

Hahaha..ketawa No dibuatnya sebab cakap pun tak betul lagi..mulut pot pet pot pet duk citta apa dia buat kat sekolah. Tak nangis katanya tp Farihin kata Fadhlan sedih tadi.

"Ye la, cebab kawan adik amik botol adik tadi.."
"Oooo, dia nak tengok je tu..kawan adik suka botol tu agaknya.." terang No

Hari ni dengan penuh semangat bangun time No kejut, terus bangun masuk bilik air jam 6.30pg.

2 ulasan:

Cik Ina minat Do do Cheng berkata...

seronoklah tu dapat jumpa kawan baru.semangat berkobar-kobar.

Norhafiza berkata...

=>kakIna: a a..seronok sangat nampaknye tu..pagi2 dh siap bangun skang takyah kejut dah..