Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Rabu, 19 Januari 2011

KEK Mentega Dari Bread Maker

Petang semalam No buat kek. BM tu beli mahal2 tak guna kang 'bising' pla tukang sponser haha..


setelah dibuang kerak2..
tapi Abang kata kerak tu sedap..

resepinya
Rasanya lemak berkrim, tidak terlalu manis. tekstur lembut dan gebu. Dan yang pasti komen dari Abang..

"Sedap, buat tiap2 hari pun takpe.."

8 ulasan:

suri solehah berkata...

salam no..gebu tu terliur akak tengok,nak kena masuk list ni..hehe

ayushida berkata...

Hmmm..nampak pun sedap je... breadmaker? hehehe...saya dah lama rasa nak beli, tp, tkut dia jd hiasan, atau duk dalam kotak je, kerja tak pernah habis...entah bila nak guna nanti..hehehe

kalau buat kek pun, yang senang2 je...huhu

Norhafiza berkata...

=>kakSuri : salam kak..hehe sila2..

=>ayushida : ni kes xmo jd hiasan la ni..tu yg kena rajin hehe..

aishah aka rAtU KeBayA berkata...

Yup.. saya dengan blog satu lagi satu opis..

nampak menariklah roti ni.. siap ada resepi lagi..

Norhafiza berkata...

=>kakAisyah : tu la..No selidik2 upenye 1opeh hehe..a a kak, No beli Bread Maker sekali ngan resepi dia..

Cik Ina minat Do do Cheng berkata...

amboi gebunya kek tu no, yang penting cik abang suka. wangi sampai sini bau mentega.

mzhany berkata...

no...yeayyy semakin rajin...cayalah lah...bila nak pindah duk selangor nih? ahahah buleh la hany request nk mkn kt umah no hohoho ;)

Norhafiza berkata...

=>kakIna : betul tu kak..yg penting seronok tengok Abang dan anak2 makan..mmg sedap kak..

=>hany : hehehe..No penah duk kajang hany..tp insyALLAH klo balik rs malas nk duk KL/s'gor..jem oooo hihi..tp klo rezeki terima je la kan..nanti leh la hany request..jgn malu2 hehe..