Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Sabtu, 1 Januari 2011

RENTETAN 2010 & Hepi Besday 2 Zila

SELAMAT TAHUN BARU kepada semua rakan maya No ucapkan..semoga tahun 2011 akan memberikan seribu cahaya untuk kita semua.




Di samping ini juga No nak ucapkan SELAMAT HARI LAHIR untuk rakan maya No, Azila binti Mohd Zain ..semoga panjang umo, murah rezeki, sihat tubuh badan, hidup aman bahagia hg akhir hayat..semoga segala amalan direstui, dirahmati dan diberkati ALLAH SWT..juga semoga berjaya dunia akhirat..amin..

Telah banyak suka duka kita tempuhi sepanjang 2010..semoga ianya akan menjadi pengalaman untuk kita meneruskan kehidupan kita yang mendatang..

Bagi No, yang tinggal menjadi kesan ialah pada April 2010, Nurul Husna telah menjadi Johan Tilawah Al-Quran (Taranum) di SK Kerupang, Labuan namun gagal mendapat tempat di Peringkat Sekolah. Tidak mengapa, itu baru percubaan pertama ya Kakak. Mama harap Kakak akan berusaha lagi di Tahun 2011. Mama dan Abah tetap mendoakan kejayaan Kakak.

Pada 16/8 iaitu kira2 seminggu kita berpuasa di bulan Ramadhan..anak bertuah No telah mengeksperimenkan dirinya dengan memasukkan plastesin ke dalam hidung sebelah kiri.



Lepas keluar wad, esoknya No tanya Farihin :

No : "Kenapa hari tu AbangYin masukkan plastesin lam idong?.."
Farihin : "Ye la..AbangYin xmo bagi hingus ni keluar.."
No : !!!!???

Keputusannya BERJAYA menyekat hingus tu keluar tapi dia pla yg tak dapat tido malam cz xleh bernafas dengan betul huhuhu...

Doa No semoga anak2 No dapat membanggakan kedua ibubapa mereka. No juga berdoa semoga menjadi seorang IBU yang tabah untuk membesarkan anak2 yang sedang 'membesar'..
AZAM?
Macam tahun lepas..nak kuruskan badan (tak tercapai lagi).
No doakan juga sempena di tahun baru ni kebahagian, kegembiraan, keceriaan serta kasih sayang yang kita kecapi selama ini akan tetap utuh bersama pasangan masing2 hingga akhir hayat kita..amin..

5 ulasan:

mzhany berkata...

no, anak no masukkn platesin dalam hidung? ishhhh budak ni...bahaya tol...pastu ape keputusan eksperimen dia tuh....sudahnye ke hospital...ahdoii yaiii...

tapi, xpe pengalaman kan...

Norhafiza berkata...

=>hany : owh..lupa plak No nak citte keputusannya hehe..ok nanti No edit balik..

sal berkata...

sama2lah kita berdoa moga tahun baru ni..diberkati dan dirahmati Allah jua hendaknya kehidupan kita..

Cik Ina minat Do do Cheng berkata...

Semoga hajat No nak menguruskan badan tu berjaya. akak pun cam tu, selalu cakap nak kuruskan badan, tapi hampehh sampai la ni, tetap montel.khe khe

Norhafiza berkata...

=>sal : ya sal, sama2 la kita..insyALLAH

=>cikInaMinayDodoCheng : terima kasih kakIna..hehe..tu la pasal..bila dh turun sket naiknya banyak pula..insyALLAH sama2 la kita ya..