Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Selasa, 8 Februari 2011

Clutch Punye Citte

>imej<

Abang perasan yang clutch kete cam ada masalah je. Masa tekan tu rasa berat sket. Pastu siap ada bunyi macam ayunan buai..'kreik' bila kita tekan. Klo naik tak pasang radio macam berhantu la plak haha..

"Macam nak abis dah rasanya ni"..kata Abang dengan lembut

No diam je..maklumla No baru guna 1bulan, terus je dapat masalah..

"Mmmmm, dah sampai masa dah tu..kete ni pun dah 8tahun tak penah tuko laginya. Paling koman pun takat 5tahun je..kira ok dah ni" sambung Abang

Legaaaaaaa...agaknya Abang nak jaga hati No kot. Yela dlu masa blaja bawak kete sampai berbau dibuatnya. Ada No citte dalam entri nih bagi yang belum baca. Huhuhu haruuuu

"Klo dia habis kete jadi camne Bang?" soal No

"Kete tak pick-up la..dia jadi lambat nak jalan. Nah tengok nih" sambil Abang tekan minyak..

"Ooooo.."

"Takpe, kita guna la dlu takat yang mampu. Nanti Abang p baiki la"

Agaknya dalam hati Abang "Ganasnya bini aku bawa huhu"..




P/s : Ok tak font beso2 ni..sebab yg lama tu cam kecik bila tuko template nih..

6 ulasan:

ayushida berkata...

suami mana tak sayang isteri...hehehe....

font ? ok je...senang baca...

Norhafiza berkata...

=>ayushida : hehehe...

alhamdulillah..pasal font nih..

Cik Ina minat Do do Cheng berkata...

Biasalah sesekali rosak tu adatlah.sampai masa nak kena tukar. no tukar rumah ye.

Norhafiza berkata...

=>a a kakIna..nak tuka selera sket hehe..

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

No dah pakai template baru..hehe..

Norhafiza berkata...

=>rina : ya rina hehe..