Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Selasa, 1 Februari 2011

JOM Mengecat!..

Hari ni seluruh warga Wilayah Persekutuan Labuan, Kuala Lumpur dan Putrajaya bercuti sempena Hari Wilayah Persekutuan yang ke37.

Hari ni juga Abang amik keputusan untuk mengecat rumah kami. Dan akhirnya inilah hasilnya..




Kenapa Abang cat devider tu tinggi sangat? Sebabnya dah yang tu paling tinggi anak2 duk nyonteng huhu..biasa org wat divider tu tinggi2 pun dalam 4kaki je kan. Rasanya paras sofa kita.


Takpe la, lagi pun umah kita kan hehe..Mula2 No berkenan nak amik yang jenis kalo anak2 nyonteng lagi kita just lap je. Tapi wal-mahal sangat lee..jadi amik yang ekonomi je la..


Hari ni tuk ruang tamu dan ruang makan dlu..esok2 sambung tuk lam bilik lak..

8 ulasan:

ayushida berkata...

bestnya ngecat...saya pun terpikir nak cat gak, memang dah cantik dah dgn mural hasil contengan anak2, tapi lama lagi kot, tunggu dah tak ada yg menyonteng......yg kecik baru masuk 2 thun...huhu

mzhany berkata...

no kalau cat yg conteng and lap jer tuh brape no? mahal sesgt ker? mcm behs je kan....heheh bleh prepare and buat bajet siap siap nih

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

wah..ngecat segala..nak nyambut chinese new year eh..No,rina tag no utk main GA..

http://cikbetty.blogspot.com/2011/02/ninas-1st-ga.html

Norhafiza berkata...

=>ayushida : dah terpaksa ayu sebab org datang umah tengok 'meriah' sangat hasil mural anak2 hehe..tu pun Abang target tak lama huhuhu..

=>hany : tengok brand hany..sini paling murah 90lebih utk 5liter,ada gak yg seratus lebih..yg No guna tu 7ltr rm39(harga asal rm48).

=>rina : a a..sambut CNY hahaha..

ok tengkiu rina nanti No join insyALLAH..

suri solehah berkata...

no..tiba2 akak teringat..cantik tak..cantik tak eric suka hehe

Norhafiza berkata...

=>kakSuri : hahaha..No leh bayangkan muka Eric time tuh hahaha..

Nora berkata...

no, takpa...cantik dah tu. kalau no tak cakap, nora tak perasan pun divider tu tinggi :)

Norhafiza berkata...

=>nora : trima kasih Nora hihi..