Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Isnin, 14 Februari 2011

LAGI Sorang Bakal Menyusul...

Baru2 nih No ada terima berita sorang lagi anak sedare No dah betunang pd 4Feb 2011 yg lalu. Kata yang empunya badan majlis mungkin akan dilangsungkan JUN 2012. Dah kene dengan tahunnya tapi MASALAHNYA Abang hanya dapat amik tiket bermula bulan JULAI sebab bulan Julai lah Abang lapor diri kat Labuan nih...huhuhu..

Adakah ini bermakna sorang lagi anak sedara No yang No tak dapat hadir pd majlis yg penuh makna nanti!!???

Sedih? Sape yg tak sedih..sayu..sebak sume ada..Adikberadik lain sume dapat kumpul sesama bergotong royong untuk menjayakan majlis tu nanti..No? Mana No nih..takde! huhuhu 

Abang mungkin tak dapat rasa kot perasaan ni sebab anak sedara dia yg sulong duk tengah blaja lg semesta akhir..tapi nak buat camne kan..kita dah isteri kene ikut suami. Nak balik bukan dekat2..kami pula bukan jenis yang berduit berharta nak balik tiap2 tahun. Dapat balik 2tahun sekali tu pun dah bersyukur walaupun takat sampai KL je..balik Trg/Klate tambang sendiri ler..


Merpati Dua Sejoli....


Belah kiri yg pakai spek tu Abang No.


Sebahagian anak cucu Abang No..

11 ulasan:

Tok Esah berkata...

lawanya anak sedare, hehe

kak, kaalu nk download photoshop tu, payah sikit nak cri, tok pun copy dr kwn.. 2 minngu lg tok balik ganu!!! wooohaaa!!

Mat Ganu berkata...

sabar yer kak no...setiap yg berlaku pasti ade hikmah disebaliknye...insyaALLAH.

Daddy Ziyyad berkata...

Cubalah tiket Get A Deal MAS..

Saya & family selalu guna ni..lagi murah berbanding AA kalau cepat..

sal berkata...

assalamualaikum NO..
Nak wat camne...sabo je no..
klu rindu sangat tengok gambo2nya ye..
harap bila2 nanti dpt berkumpul ngan adik2 beradik..lepaslah rindu nk jumpa family..

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

ank sedara no dh besar belaka yer..anak sedara rina sumernya baby lagi..

Norhafiza berkata...

=>tokEsah : anak sdare, hihihi
oo..kene risik gak nmpaknye nih klo nk dwdloap kan...

=>matGanu : terima kasih dikMat..

=>daddyZiyyad : nnt No try tengok kot2 ada..tima kasih ya..

=>kakSal : wa'alaikumussalam kak, tu la kak...sabo je la nih...time rindu buka fb dorg..harap ada fb la leh tny kabo huhu..

=>rina : a a rina..besar2 sume dh..dh ada cucu sedara dh pun No nih hehe..

Cik Ina minat Do do Cheng berkata...

pasangan sejoli sama cantik.Dapat balik setahun 2 kali pun jadilah no, janji ada balik.

mzhany berkata...

no, xper la nak buat macam mana, pasti semua faham kenapa no tak dpt hadir kan. umm mmg terkilan sikit la kan, tp nak buat camne kan. sabo yer no....

suri solehah berkata...

salam no..sabar lah no..dugaan hidup jauh dari kaum kerabatkan..akak pun selalu sedih.kalau ada kel kt kg buat apa2

nabilah_2908 berkata...

alahai...

hrumm..tp kalau dh tk dpt balik...nk buat mcm mana kan...sure family akan faham...

hubyy akk memang asal Sabah yer..or keje je di Sabah...?

jom ke APA KATA HATI pulak,
SALAM MAULIDUR RASUL

Norhafiza berkata...

=>kakIna : ya betul tu..kira dh syukur dah..

=>hany : alhamdulillah mereka faham hany..huhu tp mmg No pun rasa terkilan gak..

=>kakSuri : salam kak,betul tu kak..dugaan duk jauh2 nih..

=>nabilah : abglan org klate tp cari rezeki kat Labuan nih..