Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Sabtu, 26 Februari 2011

MODE : KEBINGUNGAN

Petang semalam kira2 jam 4lebih, masa No buka laci tiba2 No ternampak sepasang keronsang ada di dalam (ibu dan anak). Yang peliknya No dah beberapa kali buka laci tu..tiap2 kali nak buka lappy mesti buka laci sbb ada b.band dalam nih. Time tengahari tu pun No dah buka laci nih..

No tanya Abang kot2 dia belikan untuk No kot (perasan!)..takde pla..tak pernah tengok pun katanya. No tanya Farihin dan Fadhlan pun kata tak tahu.

Takpe, No tunggu Husna dan Faris balik sekolah kang sbb Husna pernah gak beli No keronsang panjang dari Ustazahnya. Hadiah untuk No katanya..tengkiu sayang hehe..

Tapi..hampa, bila No tunjuk keronsang tu mereka cakap tak tahu juga.

Abang kata cuba pk balik mungkin ada kawan2 bagi tak. Sebab klo beli mungkin No ingat. Jenuh No duk pk...mmmm malam tadi No dapat gambaran muka kawan No yang sll bg hadiah.

Pagi Tadi No pun tepon dia dan sekali hampa sebab bukan dia gerangannya..huhu

Dan yang paling meremangkan bulu roma No..keronsang tu skang dah TAK ADA!!!!!

Dalam ruang tanda '?' tu la No terjumpa keronsang tu..tapi skang timbul PERSOALAN...mana dia ilang??????

Abang pla dah p kelas. Petang karang baru balik nak tanya kot2 Abang ada tengok. 

No ingat nak amik pic dia semalam tp No cakap dlm hati esok2 la..nah skang dh ILANG!..

Ni la rupanya lebih kurang (70% sama)..yg No ingat warna purple..

>imej<

Nota :
Adakah No skarang PELUPA tahap kronik??? Umo br nak masuk 34 thn ni...tp gagal nak flashback..aish!..pening2..bingung2..

7 ulasan:

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

No letak kat situ semula ke? Me pon kdg² pelupa..baru masuk 32 nih..dah jd pelupa..agaknya masa bersalin urat ingatan ada yg putus..No,jgn pikir yg bukan²..cuba cari dulu..

Norhafiza berkata...

=>rina : ni la yg No bingung nih...TERLUPA sama ada No simpan kat situ atau tempat lain..tima kasih rina..

Cik Ina minat Do do Cheng berkata...

No, akak pun takut jadi cam tu.Pernah gak jadi perkara yang sama. dah ingat tempat yang kita letak. lepas tu suami jumpa tempat lain. dia sound, cakap akak pelupa. kita jadi geramkan, kita ingat ada orang nak mempermainkan kita.

Daddy Ziyyad berkata...

abaikan aje...:)

Mia Liana berkata...

uikkk mia pun kadang2 lupa juga....

p/s: mia dah follow blog ni.. salam kenal..

Mat Ganu berkata...

hehehehe...letak kat laen kot, try cari...hehehe

Norhafiza berkata...

=>kakIna : tu yang No pun takut tu huhu..

=>daddyZiyyad : hehe..tak bleh dd..bila duk rileks2 kang dia datang lam pkran..

=>mia Liana : tima kasih ya..

=>matGanu : agaknye kot hehe..tima kasih dik..