Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Sabtu, 12 Februari 2011

PAK Arab Kecek Klate

Kita selalu dengar bangsa asing cakap melayu kan..waima mat bangla pun dah reti cakap kita..

"Mau baru ka lama?"

Anda pernah tak dengar Pak Arab kecek klate?..bagi yang belum sila hayati klip ni ya.. Memang No rasa hormat dan bangga pada Ust Mohamad ni..dan yang penting sapa kata pak arab tak makan BUDU hehe..


7 ulasan:

ayushida berkata...

kak no : sukanya saya denga.... nk buat entri jugak lah eh? boleh tak? boleh lah...... hihihik, mcm paksa pulak ek...

Norhafiza berkata...

=>ayu : boleh je...sila2 hehe..

mzhany berkata...

hany pernah tgk gak b4 ni. fuhh pekat molek dia kechek, kaloh hany huhu

Norhafiza berkata...

=>hany : a a hany..dh lama nih..No pun ade buh lam status fb dlu..ms tu xdop blog lg..duk belek lam youtube juppe plop tu yg buh plop tu hehe..

mzhany berkata...

no singgah melawat no dimalam hari

suri solehah berkata...

hehe..kalau ada kemahuan kan..semua boleh..hubby akak kata dia ni rajin kawan ngan org kel..

Norhafiza berkata...

=>hany : tima aksih sudi singgah walopon takdop entri baru hehe ;)

=>kakSuri : betul tu kak...