Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Khamis, 10 Februari 2011

TELUR Merah Segitiga..

Sedang duk berbual ngan anak2..

Abah : Tadi makan apa kat sekolah?..
Anak : Makan nasi
Mama : Lauk apa?
Anak : Telur..tapi TELUR CIKGU warna merah..
Mama : Hah! Telur apa yang warna merah tu. Bulat ke nipis? Cikgu masak yang macam mama masak tu ke?
Anak : Taklah, TELUR CIKGU besar ni. Bentuk dia segitiga (sambil menunjukan bentuk segitiga dengan jari)
Mama : Cikgu mana yang bagi telur tu?
Anak : Cikgu Zu..
Mama : Ooo, cikgu tu anak dara lagi tu Bang..hihihi

Mama dan Abah dah mula pk lain sambil ketawa terkekek2..

*agaknya telur dadar buh sos tomato kot....???!!!!

>imej<

7 ulasan:

Daddy Ziyyad berkata...

Cuba jumpa Cikgu Zu tu..tanya telur apa yg dia makan..hihihi

Norhafiza berkata...

=>daddyZiyyad : hihi..

azila berkata...

salam K.No...wah, tersedak2 cikgu tu kat umah:)

Norhafiza berkata...

=>azila : salam zila...kihkihkih...

mzhany berkata...

ahahha sabo je la no ni, gelak plak...huhuhu beriya si anak tu bercerita kan...

Cik Ina minat Do do Cheng berkata...

pelik betul telur tu. no pandai pulak ko teka telur dadar, masa baca mula-mula tadi, akak pun tak dapat imagine

Norhafiza berkata...

=>hany : hihihihi

=>kakIna : jenuh gak duk pk kak, last2 nampak bentuk segitiga kat tu hehe..