Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Isnin, 21 Mac 2011

AKTIVITI Hari Minggu

Lokasi : Pantai Pohon Batu, WP Labuan
Tarikh : 20 Mac 2011
Masa : Lunch

Macam ni la kami setiap hari minggu. Lepak2, piknik2 cuci mata di pantai. balik2 pusing pantai. Balik2 tawaf pulau.
Macam hari ni, tetiba Abang cakap rasa nak lunch kat pantai. No apa lagi masak2 la lebih kurang. Siap terus pecut ke sana. Tak jauh pun, dalam 5minit sampai la.

No masak ala kadar je..sayo lemak, sambal udang dan ikan cencaru goreng.

Jangan tengok je..abik je la ikan tu..jangan takut dia tak gigit deee..

Eh, ada kumpulan lain duk syok mandi la..

Air barli penyejuk tekak..

Kejo jangan tak kejo. Perasan tak rumpai yg banyak atas pasir tu..ni la sebabnya kami jarang mandi laut..kang bila menyelam, ye2 je rumpai tu bertuko jadi rambut haha..eeee mesti gatal tu!

Antara lokasi yang disediakan..ops terlindung plak..

Ni lokasi sebenar yang diatas tu..siap ada wakaf..gambo ni tahun 2007.

Ramai juga yang berpiknik. Kat situ ada disediakan tempat untuk kita BBQ tp No tak selera la nak guna sebab takut non-muslim bako dia punya pork huhu..

Boleh dikatakan di setiap pantai disediakan tempat untuk kita berehat dan bersantai. Nak main bako2 pun senang.

No selalu lepak sekitar bawah pokok ni sepanjang pantai ni..teduh. No pernah wat entri dlu pasal ni.

Terjumpa pelampung terbuang (nama pe ntah yg buat tanda aras jaring tu) terus disepak seperti bola..mmmm sib baik tak sakit kaki..

Tiada ulasan: