Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Jumaat, 18 Mac 2011

ANGGUNNYA WANITA BERHIJAB CONTEST


No rasa nak join la contest dari Cik Yuz. Tanda sokongan No padanya ya..ok, No buh gambo ni..


Sejarah mula2 bertudung adalah sekitar darjah6 dlu. Time tu biasa la budak2, pakai time p sekolah je la kan hehe. Masuk sekolah asrama barula serius bertudung.

Cikyuz nak suh tag 3 orang...mmm agak2 No nak tag siapa ya..OK, No pilih..
1) Hany
2) Nora
3) Rina

HADIAH MENARIK MENANTI ANDA :
TEMPAT PERTAMA - sehelai selendang, brooch tudung (cikyuz buat sendiri tau) & topup RM10
TEMPAT KEDUA - brooch tudung ( cikyuz buat sendiri) & topup RM10
TEMPAT KETIGA - topup RM10

TARIKH TUTUP CONTEST : hujung bulan Mac 2011


11 ulasan:

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

alamak..No..i maluuuu nak tepek..sbb i tak anggunlah..tp nnt i try carik gamba paling anggun seantero negeri yaa..hehe..


carik kekuatan utk menjoin..malu nih..

anyway..manisnya Nooo..

cik yuz berkata...

akak..thanks join.... cantik :)

Daddy Ziyyad berkata...

nasib baik tak tag saya...~hahaha

mzhany berkata...

ok no, nanti hany usahakan buaat eh...

Cik Ina minat Do do Cheng berkata...

Akak doakan no menang contest ni.akak sukalah kaler warna hijau tu, lembut je.macam-macam pesyenkan tudung sekarang ni.

Norhafiza berkata...

=>rina : hahaha..kelako la, takpe pejam mata terus join hehe..

=>cikYuz : terima kasih dik..

=>daddyZiyyad : hehe..tu la igtkan nak tag gak tp syarat tak layak lak hehe

=>hany : beres hany..

=>kakIna : terima kasih kak..a a, mcm2 pesen dah skang ni timbul..tak terkejo kita dibuatnya..

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

rina dh join dah..

ariana's berkata...

Salam kenal..akak pun dah joint walaupun segan..ni pasal cik Betty kita yang tag lah n i..hehe..

Norhafiza berkata...

=>rina : terima kasih rina

=>kakAriana : salam kenal kak..hehehe sporting gak ye akak ni..

halila Ibrahim berkata...

saya pun dah join.. gara2 cik Rina la...

Tp best juga..

Norhafiza berkata...

=>halila : hehehe bagus la klo mcm tu..kita kene sporting sket kan..