Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Ahad, 27 Mac 2011

CARA Letak Pautan Pada Gambar/Banner..

Atas permintaan adik Halila kita yang comel ni..No nak buat la satu entri ya berkenaan ni. Yang sebenarnya No pun baru je belajar dari Rina. (Anda jangan nak ketawa lak ye, maklumla budak tua baru belajar..tp klo nak ketawa pun No tak kisah hehe).. Jadi TERIMA KASIH banyak2 ye Rina tolong ajarkan.

Sebenarnya bagi blogger baru ada juga benda yang kita tak tahu nak godek2 kat mana kan. Caranya lebih sama macam kita letakkan pautan pada TULISAN kita. Jadi kita kene upload gambar kita macam biasa la kan. Dah terpampang gambar kita tu kita KLIK gambar tadi dan KLIK di PAUTAN bahagian atas post kita ni. Kemudian kita taip macam biasa la alamat pautan kita tu. 


Masa Rina ajar tu kan..No cakap dalam hati "Ooooooo mudah je hehe"..jadi macam ni la caranya ya. Sekian saja untuk kali ni.

3 ulasan:

halila Ibrahim berkata...

salam.. no.. terima kasih..
amboi.. malu la no buh .. komen fazz tu.. hehe.

cam tu je ke Rina ajar... eh..eh..eh.. macam senang je kan..(cakap dalam hati juga, tapi taip ngan jari )
Terima Kasih No..

Norhafiza berkata...

=>halila : salam..hehe TADAAAA No dah buang..sori ek banyak2..anyway, sama2 sis..hihi senang je kan?..

sufisupian.blogspot.com berkata...

hehe dah apply dah... tq kakak!!! =)