Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Selasa, 29 Mac 2011

Contest : Makan Paling Comot!

Akhirnya jumpa juga contest yang No tercari2 selama ni..masa No jumpa dlu No kesuntukan masa jadi No tak sempat nak buat entri..sori ye sis...

Klik banner di atas ye untuk join..

NAAAAH, sekarang tanpa membuang masa sebab TARIKH TUTUP ialah pada 31 Mac 2011. No pertaruhkan gambar ni sebagai tanda sokongan No pada Mas.


Joooooom kita join ramai2 untuk memeriahkan lagi contest Mas..

4 ulasan:

mas saari berkata...

terima kasih sudi join
good luck ok!

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

oihh..comotnya..ada harapan menang nih..ada gaks simpan gamba anak mkn comot tp x tatau sempat ke x nak join..nak tutup dah nih..

Cik Ina minat Do do Cheng berkata...

no comel tu bukan comot, bebudak kalau makan cokelat cam tulah rupanya.Firdaus sama gak.apa yang dorang makan tu No?

Norhafiza berkata...

=>masSaari : sama2 dan terima kasih sis..

=>rina : hahahaha rina..calon sume hebat2 blake kakNo tengok..atas nasib kita la ni kan hehe...cepaaaaaaat...sempat lagi niiiiii hehe..

=>kakIna : hahaha klo budak2 comel tp tang orang tua nnt dikata buang tebiat pla kan haha..dorang makan eskrim cornetto yg ada kitkat dalam tu..tu yg nampak kon biskut dia je hehe..