Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Khamis, 10 Mac 2011

DIARY 10 Mac 2011

7.15am : Keluar rumah, hantar Anak2 ke Tadika dan hantar Abang ke opeh.


7.55am : Sampai Klinik Kesihatan Membedai WP Labuan. Amik nombor dapat no58


9.07am : Daftar untuk pesakit luar dapat no45




10.17am : Angka giliran dipanggil.
10.43am : Urine test



11.10am : Masuk jumpa doc lagi. Nampak doc dan pembantu dah gelisah dengan result di atas. Tekanan darah normal hari ni. Perbincangan antara mereka berlangsung.


11.30am : Ambil ubat dan ke makmal x-ray buat temujanji pada Selasa 15 Mac 2011.


siap kene pantang makan 2hari sebelum x-ray tu..

Terus berkejar balik rumah urus anak2 nak balik sekolah.


1.30pm : Keluar rumah hantar anak2 ke sek agama petang.


2.00ptg : Kembali ke klinik untuk amik ujian darah sebab tengahari tadi tak sempat cz berkejar nak amik anak2.




Jadi, hasil pemeriksaan hari ni doktor suspek No mendapat Batu Karang. No dinasihatkan untuk membuat ujian pap-smear (esok la kot) untuk ujian selanjutnya. Mungkin juga sebab rahim ada masalah maklumlah dah brp lama a injek ni kan.

Apa2 pun..No bersabar tunggu ujian dan keputusan selanjutnya. Dan sehingga sekarang kesakitan masih terasa..mudah2an dipermudahkan segala urusan. Ini adalah ujian di dunia jadi bersabar la. Semoga gugur segala dosa2 dalam diri ini..mudah2an..amin..

9 ulasan:

ainnoraini berkata...

mcm tu la tugas ibu n isterikan...
w/pun sakit kite tetap jlnkan tugaskan...

kak ain doakan semoga no cepat sembuh ye...byk2 berehat ye no...

ayushida berkata...

Dugaan ye ka no..... sabar, semoga semuanya baik2 aje ye.......insya Allah, Allah sentisa bersama dengan hambanya yang sabar...

p/s: k no, sorry la,saya ada tag k no lah, tapi, buat bila dah sihat pun tak pe eh.....

http://ayurashidah.blogspot.com/2011/03/20-soalan-menguji-mindaye-ke.html

Oasis berkata...

Hari yang penuh debaran. semoga semuanya ok. amin

Salam perkenalan.

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

rina doakan no sihat dan takda apa² yg serius..

Nora berkata...

No, kalau batu karang, jangan bimbang sangat. Kalau kecil lagi, makan ubat dah boleh hancurkan batu karang tu. Minum air kosong banyak2. Mudah2an tak mudarat ekkk...

mzhany berkata...

No, bykkan bersabar k..InsyaALLAH, semuanya ok...ummm no take care tau

Daddy Ziyyad berkata...

Bersabar lah ya No...

Bacaan erythrocytes tu 25...memang tinggi..saya pun suspek batu karang..

byk2 minum air..

dan cubalah air rebusan lobak putih..busukkkk, tapi Insya Allah berkesan

Norhafiza berkata...

TERIMA KASIH kepada semua yang bagi komen dan nasihat untuk No..insyALLAH semoga No tak apa2..ini adalah ujian untuk No..

Norhafiza berkata...

=>daddyZiyyad : trima kasih byk2 dd..insyALLAH No akan amalkan..selain tu No amal minum barli..terima kasih sekali lagi..