Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Ahad, 20 Mac 2011

~GIVEAWAY SEMPENA 27 TAHUN~



Kali No merajinkan diri nak menjoin contest dari Asfaliza yang No jumpa dari blog Hany. Syarat dia yang paling seeeeenang. Buat entri je. 


Tag orang pun tak payah. No bukannya apa, tang bab tag2 orang tu takut gak klo2 dorang marah ke kan. Pada sesapa yang No pernah mengeTAG tu mohon maaf la ye..kadang2 syarat je tu jadi No pilih je la ye..


Kepada anda yang berminat nak join sila la ye..ala, mudah je tu..saje2 kita buat meriahkan majlis kan apa salahnya.


Tarikh tutup : 29 Mac 2011
Hadiah untuk 3orang yang bertuah melalui cabutan undi. Nasib la sape yang kene ye..


Ok la, ni la saje entri No untuk contest ni..

4 ulasan:

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

hihik..takpa No..tag saja..kalau org tu sudi..dia buatlah kan..kalau malas tak yah buat..

gud luck ha for this GA..

mzhany berkata...

senang kan

Norhafiza berkata...

=>rina : a a la kan..amik syarat je la hihi

=>hany : betul tu..senaaaaaang sgt! hehe

~aSFaLiZa~ berkata...

tq dear