Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Ahad, 27 Mac 2011

Jangan TERPEDAYA

Melihat gambar2 perempuan yang cantik dan kurus ramping tentu kita pun teringin nak jadi macam mereka kan?.  Apatah lagi gambar itu merupakan TESTIMONI dari pelbagai produk. Maka kita pun ghairah untuk mencuba produk2 tersebut.

Tapi bagi No la kan, klo penjual menjual produk kurus namun badan dia ala2 je dan klo penjual tu menjual produk kecantikan tapi mukanya yang bak bulan mengambang baik lupakan aje. Ye la, nak jual produk tp...mmmmm kirim salam la jawabnya. Apatah lagi yang jual produk melalui online kan? Kita tak kenal dan tak tahu pun entah iye entah tidak. Lain la dia tu kawan kita yang kita dah tau dia memang amalkan produk tersebut..mau 'termakan' gak kot kan?..

Jadi No nak kongsi la klip video ni untuk PANDUAN kita. Cuma No nak minta maaf la sebab takde 'calon' lain..terpaksa la ye tengok yang seksi meksi ni..No nak buat sendiri takde plak program PHOTOSHOP..jadi harap maklum la ye..

Tiada ulasan: