Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Sabtu, 26 Mac 2011

"kami SWEET contest !

Terima kasih kepada KakAriana kerana telah mengeTAG No untuk join satu lagi contest anjuran adik manis kita ni ya. 

Waaaaah, nampak menarik je contest ni ya..jadi No nak buh gambo ni la...


Sebenarnya ni gambar sekitar tahun 2007. Time ni Fadhlan masih bb lagi. No pun tengah montel la haha..takpe la kan, demi menyokong adik manis kita ni apa salahnya kan.

Dan macam biasa la ye, No mengeTAG kepada semua yang baca entri ni. Berminat boleh klik banner penganjur yang atas tu ye. Terima kasih kepada Rina kerana telah mengajar No camne nak buat camtu..maklum la No bukannya pandai sangat hehe..

7 ulasan:

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

hehe..simple je kan buatnya..sbb tu rina tak wat entri utk ajarnya..sweetlah gambo No dgn anak² tu..

YATZAKIE berkata...

good luck!!! ^__^

sal berkata...

itu foto no masa dulu2 ye..kiutnya..

sissyira berkata...

salam

good luck..

halila Ibrahim berkata...

no.. camna Rina ajar.. nanti ajar fazz plak ye..

mzhany berkata...

no, sweet sgt gambar nih...semua ceria je dalam pic ni...

ariana's berkata...

wah.. sweet family la..Good luck utk kita berdua..Cik Rina kita tak mau joint ke? hehe..