Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Isnin, 7 Mac 2011

KARNIVAL Sukan Farihin dan Fadhlan

Sabtu-5 Mac 2011..seluruh Tadika Majlis Agama Islam Wilayah Persekutan (MAIWP) Labuan mengadakan hari Karnival Sukan. Pelbagai acara di adakan, biasa la kan dah hari sukan. Farihin masuk 1 acara je dan Fadhlan tak masuk apa2..maklum la 4tahun barunya..kang di suruh lain dibuatnya lain..jadi haru plak kang hehe..


Pasukan MERAH dari TADIKA ISLAM AL AMAL, 
KG TANJUNG ARU

Cita hal bebudak nih..macam2 peristiwa lucu yang dorang buat, ada yang tak faham arahan, ada yang suh lain buat lain, ada yang menangis2 takmo masuk acara, ada yang tiup belon tak beso2 hahaha..aish..macam2 la..ni antara yang sempat No rakam..


Terima kasih kerana sudi menonton..

2 ulasan:

Cik Ina minat Do do Cheng berkata...

Seronok pergi melayan budak bersukan kat sekolah.Teringat pulak masa kat sekolah, sukan peberet akak , lari dalm guni.rasanya sekarang dah tak de kot.

Yeak yeak Farihin ngan Fadhlan rumah merah sama ngan makcik. Biasalah budak-budak tengok rakan lain boleh tiup belon jadi besar, dia nangis sebab dia tak boleh buat.

Daddy Ziyyad berkata...

Hahaha..

Pasukan kuning memang main tipu!