Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Selasa, 29 Mac 2011

SIAPAKAH Pengunjung Bertuah Mutiara NoLan??

 Bila anda mengunjungi blog No ni, adakah anda PERASAN yang No sedang mencari PENGUNJUNG BERTUAH yg ke 7177dan secara tidak langsung akan memenangi HADIAH. Ya, klo anda perhatikan di atas blog No ada No publish...

Tapi bila No buka pagi ni angka dah lari jauh dan dari mesti DAH ADA YANG KENA kan?..

Kepada yang BERKENAAN tu sila hantar maklumat yang diperlukan untuk proses pengeposan hadiah. MASA ANDA HANYA 1MINGGU DARI SEKARANG. Jika tidak ANDA GAGAL memenangi HADIAH tersebut. Nak tau HADIAH apa ya..TUNGGUUUUUUU sebab jika LELAKI hanya khas untuk LELAKI dan jika PEREMPUAN hanya khas untuk PEREMPUAN sahaja..

Kepada yang tidak berjaya. Sekali lagi No akan buka. Jadi SENTIASA PANTAU nombor KUNJUNGAN ANDA ya..semoga berjaya.

9 ulasan:

Dda Ly berkata...

chakk...:) saje ajak kak no main cak baaa..:P heheh saye bukan pengunjung yang bertuah itu...nanti nak cube luck lg..hihi

meh ke rumah..
~danial dan sains~
keep in touch ye..♥♥♥

Daddy Ziyyad berkata...

ahhh..terlepasss...:P

Norhafiza berkata...

=>DdaLy : yuhuuuuuu hehe..takpe, leh try yg baru la tu kan..

=>daddyZiyyad : takpe2..cuba lagi..

ardinihumaira berkata...

tahniah yang bertuah :)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

lah..x perasan pulak..

Norhafiza berkata...

=>ardinihumaira : tu la, belum dapat lagi ni..

=>rina : hahahaha..tu la masuk tak tengok kiri kanan ni hahahaa

DeQdEq berkata...

kak no...kalau nak join contest 5-5-5 deqdeq tu boleh lagi...hari ni last...

klu tak faham cuba tgk contoh2 peserta lain..link ada kt sidebar blog deqdeq...

lbh penting kak no tgk entri cara penilaian contest

p/s: maaf sbb komen kt entri ni

Nora berkata...

ala.. lepas plak no tu no 8377 tuuu ... rugi2 :)

kyra_G berkata...

da lpas hehhe