Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Jumaat, 25 Mac 2011

TERIMA KASIH Sayang..

Syukur ALHAMDULILLAH kepada ALLAH SWT di hari Juma'at yang mulia ini No mendapat berita yang amat gembira. Anak2 No, Nurul Husna telah merangkul JOHAN dan pertandingan Tilawah Al-Quran (P) dan Muhamad Faris berjaya mendapat tempat KE-3 dalam pertandingan Azan peringkat sekolah mereka. Ini bermakna Husna secara tidak langsung akan mewakili Sekolah Kebangsaan Kerupang untuk pertandingan peringkat sekolah seluruh Labuan pula.

Senyum lebo la die...

Ok dah tu ye Faris..tahun depan cuba lagi Tok Bilal..

Tahun lepas Husna berjaya merangkul JOHAN dalam pertandingan Tarranum namun gagal di peringkat antara sekolah2. Takpe, tahun ni insyALLAH, nanti Husna dapat lakukan yang lebih baik dari tahun lepas..insyALLAH..

Di samping ini No nak ucapkan JUTAAN terima kasih kepada pihak sekolah terutama semua Ustaz dan Ustazah yang telah membimbing mereka selama ni. Semoga usaha Ustaz dan Ustazah sekalian akan dirahmati ALLAH SWT..amin

18 ulasan:

aizamia3 berkata...

tahniah..

ayushida berkata...

tahniah buat ka no dan anak2.......

suri solehah berkata...

salam no..wah sronok no dapat anak2 yg bijak n baik..tahniah tuk kedua2 org anak no..

Piasara berkata...

"alhamdulillah...tahniah untuk diorang yer,pandai2 dan bijak2 belaka anak2 no..smga membesar mnjadi ank2 yg soleh dan solehah.."

Norhafiza berkata...

=>aizamia3 : trima kasih sis..

=>ayushida : trima kasih ayu..

=>kakSuri : salam kak..alhamdulillah dan terima kasih kak..

=>kakPia : alhamdulillah..amin...terima kasih kakPia..

halila Ibrahim berkata...

salam..
tahniah kak no..

YATZAKIE berkata...

tahniah ye adik2 sekalian... ^__^

ariana's berkata...

wah..Tahniah untuk anak-anak No n mama nya juga..Bagus sangat ni..tilawah ye..Moga terus majujaya hingga ke peringkat tertinggi..:)

mzhany berkata...

Ya ALLAH no...alhamdulillah...sejuk hati baca entri nih no. bukan senang nak didik anak2 ni kan, nak nak lagi bab bab agama ni kan...

Ya ALLAH no, tahniah buat no dan suami no...

niesz berkata...

bgus nye husna!nnti boleh masuk akademi al-quaran, bakat dah ada tu..congrate husna dan faris :)

ardinihumaira berkata...

Alhamdulillah.. bagus2 anak akak :)

Cik Sue berkata...

tahniah buat anak2 kak no...all the best.. =D

~izan~ berkata...

tahniah kak...sejuk perot ibu mengandung...seronoknya anak2 akak dah besar pjg..bijak2 plak tu..semoga berjaya di peringkat seterusnya =D

Cik Ina minat Do do Cheng berkata...

No , sejuk perut ko mengandung si Husana ngan Faris. memang melebor senyum dia. syukur semoga dorang menjadi anak soleh dan solehah bila besar nanti.

Norhafiza berkata...

=>halila : terima kasih halila..

=>yatZakie : terima kasih sis..

=>kakAriana : amin...alhamdulillah, terima kasih kak..

=>hany : alhamdulillah..terima kasih ya hany..

=>niesz : insyALLAH..terima kasih niesz..

=>ardinihumaira : alhamdulillah..terima kasih dini..

=>cikSue : amin..terima kasih sis..

=>izan : amin..terima kasih izan

=>kakIna : alhamdulillah...amin..terima kasih kak..

sal berkata...

alhamdullilah..terserlah bakat yg ada...

moga terus maju dan cemerlang dibawah pengawasan dan bimbingan ibu dan gurunya..

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

ya allah..alhamdulilah dpt anak soleh solehah mcm gini..tahniah ya No..rina harap anak² rina nanti pun mcm ginilah..

Tini Fattah berkata...

tahniah utk anak2 nor ya ^_^