Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Isnin, 7 Mac 2011

YANG Ditunggu Sudah Sampai Looooo..

Kua umah kira2 jam 1.10ptg nak amik Husna dan Faris terpandang lam letterbox..tp tak sempat nak amik dah lewat dh ni..jenuh kang budak tu tu nunggu..sampai umah balik br la leh snap gambo nih hehe..



JENG JENG JENG....



Hadiah GA dari Magrib yang No dah menang minggu lepas.

Dengan SUKACITA yang tak terhingganya No dah terima..ALHAMDULILLAH syukur pada ALLAH SWT kerana melancarkan perjalanan urusan tersebut.Terima Kasih sekali lagi Magrib. Semoga lepas ni bertambah2 lagi la rezeki Magrib ye..

Dari Singapore tu..seingat2 No p Singapore masa rombongan sekolah lepasan UPRS berpuluh tahun dlu..dh tak ingat p tempat mana hehe..ikut je mana cikgu bawak..ada ke patut satu2nya barang yang No beli adalah sehelai camisol hehehe...abis duit dia mahal oooo..

8 ulasan:

ayushida berkata...

yeay2 dapat hadiah!

suri solehah berkata...

salam no..wwah seronok nya,,rajin no msuk GA

mzhany berkata...

waaa besh besh...

Dda Ly berkata...

congrate's ye dik..:) hehe untung kamu..

Norhafiza berkata...

=>ayushida : yeay...yeay..

=>kakSuri : salam kak..hehehe seronok sangat nih..

=>hany : hehehe...suka sangat..beh beh..

=>DdaLy : thx sis hehe..

~izan~ berkata...

seronoknya dpt hadiah..berbunga2 hati tu kan hehe.tahniah.

Cik Ina minat Do do Cheng berkata...

Amboi cantiknya No. Cam akak nak debik je ko, boleh ko ambik gambar peti surat sekali ye. memang pemblogger tegar betul.

Norhafiza berkata...

=>izan : tima kasih hehehe..

=>kakIna : hahaha sib baik duk jauh klo tak jenoh dah muke benjol2 kene debik dek akak hahahaha...