Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Jumaat, 1 April 2011

KES Dah Selesai..

Ingat tak dlu No buat entri pasal Mode : Kebingungan. Kes keronsang misteri tu kan. Nah, sekang dah jumpa dan inilah rupa keronsang tu sebenarnya..


No pun rasa tak puas hati..ye la dah jumpa tetiba pastu ilang tetiba. No selongkar mana tempat dan JUMPA dalam bakul kain yang belum lipat..hahahaha..si Farihin upanya amik dan sorokkan disitu..yang tetiba jumpa tu entah la, agaknya dorang juga kot yg main2 ngan keronsang tu.

OK, 1kes dah SELESAI..skang timbul siapa yg bagi pada No kan?..lama No duk pk..tanya kawan yang sorang tu kata bukan. Kemudian kebetulan kawan No yang lain datang umah dan dengan muka tak malunya No tanya la kan..

"KakYus, ada tak kakYus bagi keronsang pada No dlu. Maaf la kakYus, No tak ingat siapa yang bagi tapi bila pk2 macam muka kakYus yang timbul.."
"Ye la, ada dlu kakYus bagi satu kan..masa tu kakYus br balik dari KK.." jawab kakYus

Baru la No ingat..masa kakYus bagi tu No terus masuk dalam bilik dan simpan tak ingat dah kat mn simpannya pulaaaaaak..pastu terus keluar rai tetamu yang datang.

YES YES YES akhirnya dh dapat jawapannya. ALHAMDULILLAH..syukur pd ALLAH SWT. 

Nasib baik kakYus ni kira macam kakak No sendiri la sebab boleh dikatakan suka duka dia No tahu..dan No la tempat dia mengadu.

Masa kakYus bagi tu juga No kelam kabut sebab buat majlis makan2 dalam entri Jamuan Ringan kat rumah..ala kecik2 je takat 4-5family je kot..tu br kecik klo besar2 tak tahu la agaknya camne..jangan laki ilang tak sedo la leeee....uih nauzibillah...

Aish...mmg No ni PELUPA la..kene makan banyak2 buah kismis ni..

11 ulasan:

Cik Ina minat Do do Cheng berkata...

akak pun cam, tapi akak faktor umur, No pulak? biasalah tu lupa -lupa ni.selalunya tabiat kita memang cam tu kan, mesti nak ingat sampai dapat sapa yg bagi, baru puas hati.

halila Ibrahim berkata...

semua surirumah ada penyakit lupa la no..hehehe..

ariana's berkata...

No: akak pun sangatlah pelupanya...sampai hubby bagi hadiah kismis..hehe

mzhany berkata...

hehehe jumpa jugak akhirnya...ameen...

tiefazatie berkata...

laa..bese la kakNo..da bz2..terlupa plak ye..nasib baik tahu dh nie..hihi

Dang Tari berkata...

Cantiknya keronsang, purple lagi..I like!

Kakzakie berkata...

Usia bukan sebab kita lupa No. Tapi lupa itu lumrah sebagai manusia.

Piasara berkata...

"No..akak ingat apa yg ilang,apa yg jumpa tadi..rupanya keronsang..cantik keronsang tu.Lega lah dah jumpa kan..Suka komen kak zakie tu.."

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

No betulla rina pon makin pelupa tau lately..rsnya kan masa bersalin urat ingatan ada terputus sikit..hihi..kejam x andaian??

YATZAKIE berkata...

ala kak..kadang2 sya pon slalu terlupa gak..letak tempat lain,cr tempat lain..hehehe

mzhany berkata...

no,
hany dah tahu mcm mana buat yg no tanya tuh. esok,isnin, dalam kul11 entri hany pasal tu keluar kat blog, no try la tgk k.

sowiii, sebab lambat...