Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Jumaat, 22 April 2011

Segmen Blog Review Pak Cek Biola

Terima kasih kepada Ija kerana sudi TAG kakNo. Ok sebagai penghargaan dan sokongan No sengan hati terbuka nak join segmen ni.



Pak Cek Biola nak tahu warna kegemaran No. Hurmmmmm No pun agak terkeliru klo bab ni sebab dari sekolah rendah sampai sekarang klo tanya warna kegemaran No akan tulis BIRU. Padahal No suka semua warna yang cantik2. Orang kata tak tetap pendirian hehe.. Tapi yang paling penting kombinasi warna tu LEMBUT dan SEJUK je mata memandang.

Kemudian apa yang akan No buat klo dapat RM1juta. Beri 3 benda utama.
1) Bayo semua hutang2-bestnyeeee klo lepas dr semua ni kan??? rumah kete uhhh
2) Buat Umrah dan Haji bersama Abang, Ma dan Ayoh
3) Abang benti keje kita buka bisness ya Bang..(mmg hajat Abang puuuun)

Tarikh Tutup
Sabtu 23/4/2011 jam 11.59mlm

5 ulasan:

Rozuan Ismail berkata...

tq join

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

Biru adalah kaler yg rina x bape gemar..dulu rina suka kaler coklat, pehtu merah skang purple..kalau dpt 1 juta rina pon akan buat mcm yg No nk buat tu..syoknya kan..

Kakzakie berkata...

Kakak membayangkan jumlah RM1,000,000/- wow banyak tu no....

sal berkata...

mogalah tercapai cita2...tak dpt segitu..dpt sekit kurang drp itupun dah syukur sangat ye NOR..

KAPAN BILA..

Berserah pd Allah..

Cik Duyung berkata...

salam...hai..singgah dari blog pak cek biola.. :)

kita geng biru! :)