Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Isnin, 18 April 2011

Sunset In Labuan With Love

Lokasi : Pantai Pancur Hitam, WP Labuan
Tarikh : 17/04/2011
Masa : Senjakala (5.45-6.15pm)

Petang semalam Abang ajak p amik angin. Inilah aktiviti sampingan kami sebenarnya. Tak kira masa dan tempat. Klo lepas Isya' Abang nak amik angin malam pun kami keluar. Lepak tepi pantai sambil makan jajan ke, kacang ngan yin ke hehe..

Jom kita tengok hasil tangkapan petang semalam.



Anak2 pun amik peluang la..

Kebetulan air pasang surut semalam..

Kami berada diujung benteng..sebenarnya ini tempat para memancing beradu nasib..




Daddy Ziyyad selalu bagitau nak datang bercuti di Labuan kan?..selagi No ada di sini insyALLAH No kan bawa pusing2 Labuan tapi syarat Mommy Ziyyad kena datang sekali la ye..hihi..Nanti senang2 No amik gambar tempat2 yang menarik. Dah lama beno Daddy Ziyyad berhajat. Cuma No tak kesempatan lagi. Cuma boleh tengok dalam entri Labuan In Love untuk ringkasnya.

Jom cuci mata kat sini pla..

11 ulasan:

ainnoraini berkata...

cantik pemandangan kat sane ye...

kak ain pun tak pernah sampai kat sane lagi...pernah ke KK jer...

YATZAKIE berkata...

bestnye kak..saya pon teringin nak makan angin kat sana...emm

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

rina pon x penah g labuan lg No..mmg x penah jejak Sabah lg pon..Sarawak je penah..

Cik Ina minat Do do Cheng berkata...

Dari dulu lagi, bila dengar nama Labuan je akak cam teruja. akak bayangkan tempatnya yang cantik dan sunyi sepi dari hiruk pikuk cam bandar yang sibuk kat sini.sekarang memang air pasang no.pagi tadi masa suami akak hantar pergi keja singgah tempat dia letak sampan nengok air laut tinggi sangat sampai melimpah masuk dalam sampan. amboi cantiknya gambar sunset tu.

shah-kayrul berkata...

bestnyer lepak pantai petang-petang....

Daddy Ziyyad berkata...

hehhee..saya mmg berhajat sangat nak ke sana..tengoklah, Insya Allah lepas mommyZiyyad bersalin ni...

best kan kat sana, sebab kalau bulan puasa, pukul 6 dah buka!!! ekekeke

Norhafiza berkata...

=>kakAinNoraini : senang2 nnt leh datang honeymoon di Labuan pla ye kak..

=>YatZakie : insyALLAH ada rezeki datang la ye sementara kakNo ada di sini..leh bw jenjalan..

=>rina : ada rezeki meh la ye..leh jg kita face2face hehe..

=>kakIna : ops..bila bc komen kakIna br prasan silap tulis..sebenarnya air tengah SURUT hehe..No dh betulkan..

betul tu kakIna, permandangan pantainya mmg cantik, tempat pun tenang dan aman je..bak kata bw kete tu cam makan angin je..klo jem tu mesti ada yg tak kene hehe..

=>daddy Ziyyad : insyALLAH..a a, paling awal jam 6 dah berbuka hehehehe

sal berkata...

amboi cantik foto di tepi pantai tu ye..
dh lama akak tak ke tepi pantai bawa anak2..
belum berkesempatan..

no apa khabar..moga ceria2 selalu

cik yuz berkata...

cantiknyer......meh tengok sunrise kat broga hills plak... =)

Piasara berkata...

"belom ada rezeki akak lagi nak jenjalan kat sana..kat semenanjung ni pun belum habiss jalan..insyaallah satu hari nak juga pergi ke sana.."

mzhany berkata...

beshnya no, tibe tibe terbayang ganu huhuhu