Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Khamis, 19 Mei 2011

Follower Pulak 'Hilang'...aish...


Terjaga dari tido No terus buka blog kira2 jam 11.30mlm..tengok2 ilang, senyap, ghaib..huhu..gelabah kejap. No terus p ziarah kengkawan pun sama. Follower ilang tak dapat dikesan. Agaknya blogspot ni tak baik elok2 lagi dari 'demam' ni kot hehe. Tapi nasib baik dan alhamdulillah terasa sejuk gak hati sebab di dashboard kita masih terdapat bilangan Follower kita..

Ok la..No nak tengok pagi esok la pla kot dia 'muncul kembali'..harap2 sangat nih..

Mudah2an....amiiiiiiin..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

NOTA TAMBAHAN
Dah ada kira2 jam 1.50am...saje jeeeeee

6 ulasan:

munna berkata...

mmg tgh demam panas blogspot ni..jgn blog kita yg hilang sudahlah...

Ila berkata...

byk benda perubahan yg blogspot kena buat kot..tu yg asyik prob je..tp asalkan leh update blog dah ok kan

~izan~ berkata...

dah ada dah kak hehehe...tp mmg selalu sakit kan blogspot ni =(

Piasara berkata...

"byk blog org lain pun jadi cam ni no...akk nk folow balik org yg folow akk pun tk leh sbb button folower ilang.."

Norhafiza berkata...

=>munna : hehe ye la kan..

=>ila : agaknya kot ila..aih, boleh panik je kan..

=>izan : hehehehe..sib baik dah 'kebah'..

=>kakPia : ya, betul tu kak..sampaikan mlm td siap berdebat haha

mzhany berkata...

incik dah jadi tukang cat yer...hihihi