Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Isnin, 30 Mei 2011

Hari Keluarga Di Bornoe Paradise, Kinarut SABAH

Jam 6.30 pagi dh kua rumah..feri jam 7.30 tp jam 8.30 baru jalan.
penuh dek..

Lepak kat bumbung..
tapi 10minit perjalan kami masuk dalam kereta..panas oooo
Seat pla FULL oyoyoooo..

bilik mengadap pool

Lunch time..boleh la sebab menu bukan selera pantai timo hehe

Satu2nya sup isi ketam yang No suka..

Kaum kerabat yang hadir

Ibu2 glemer hehe..

Setakat ni servis di sana ok tp bab makan tu, pakai telan je takut lapo..huhuhu...tak kena selera looooo..

6 ulasan:

ariana's berkata...

dah balik dari holiday Ye No..Tentu penat tapi seronok kan..!:)
Mcmn keputusan tilawah Husna?

halila Ibrahim berkata...

oii best nye family day .. tempat keje suami sy selalunya buat hujung tahun..

pB berkata...

best nyer jengjalan

Daddy Ziyyad berkata...

Borneo Paradise, Kinarut ni kat pulau ke? siap kena naik feri..berapa jauh dari Labuan?

munna berkata...

seronok buat aktiviti mcm ni...daripada lapo makan jelah apa yg ada kak no kan

Cik Ina Do do Cheng berkata...

no pegi sana family day rupanya. memang permandangan kat sana cantikkan.