Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Isnin, 2 Mei 2011

Makan Malam Menu Ketam

Lokasi : Terumbu Warisan, WP Labuan
Hari : Sabtu
Tarikh : 30.04.2011

Malam tu seperti yang No bagitau dalam entri semalam nak bawa dorang makan ketam kan, jadi lepas magrib Abang anto No dan anak2 dlu kat restoran tu (dekat je puuun) kemudian baru p amin Yus dan Madi kat Hotel. (Dorang stay di Hotel Mariner).

Menu dari kiri atas : Blackpeper & Masak Merah
dari kiri bawah : Buttermilk & Kailan Ikan Masin
Harga ketam disini adalah RM25/kg.

Order sampai dlu, tetamu otw hehe..

Suasana dalam Terumbu Warisan

Time ni tengah hujan jadi orang agak kurang..time nak balik baru la ada pengunjung lain.

Jangan malu2..tak cukup leh tambah lagi..

Alhamdulillah dorang kata masakan malam tu memang sedap. Abang pun puas ati sebab kena dengan selera..(baik2 kolestrol dah naik tuuu..) Alhamdulillah..segalanya berjalan lancar.

Waaaah, ini muka banyak kenyang oo so banyak hepi loooo.. Kemudian No bawa balik umah No lepak2 dlu...jam12 baru anto p hotel..

Buat rakan2 blogger yang berminat untuk bercuti di Labuan, tempat ini sentiasa menanti anda..

11 ulasan:

aRe-lOnG berkata...

nampak sedap...huhu

MZ berkata...

no nampat sgt sedap...uuu menyelerakan

Norhafiza berkata...

=>are-long & hany : mmmm memang sedaaaaap sangat...

tiefazatie berkata...

kakNo...ala..rindu nk mkn sini lg..adeh..

Cik Ina minat Do do Cheng berkata...

no, bestnya makan besar.akak tunjuk gambar nikat anak. dia cakap cam teringin je nak pegi labuan. tunggu ye, kalau akak sampai , jumpa no ye. raya tahun ni akak nak pegi penang.

cik yuz berkata...

pehh....tengah lapor ni.....

suri solehah berkata...

salam no..seronoknya makan2..akak dah lama tak makan ketam..bukan apa..malas ngan anak2 hehe

Norhafiza berkata...

=>tiefazatie : klo rindu meh la datang labuan lagi hehe..

=>kakIna : boleh kak..bila di atur..nnt nak datang bagitau je No ya sementara No ada labuan lagi ni..target mungkin 3tahun lagi klo HQ tak panggil balik KL..

=>cikYuz : hehehe

=>kakSuri : assalam kak..mmg seronok sangat2 kak..betul tu klo ketam kita la jenuh mengopeknye hehe...

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

sedapnya ketam..suka sgt..murah ke rega ketam kat sana?

shah-kayrul berkata...

sedapnya ketam...terliur tengok kak...

Norhafiza berkata...

=>rina : sedaaaap rina..semua puas hati makan malam tu..ketam yang dah siap masak 1kg rm25..klo yg mentah ikut musim..paling mahal rm15-18/kg..klo rezeki murah dapat rm5-8/kg yg kecik2 tp mmg jarang nak dapat rege ni..antara rm12 dah ok No rasa..

=>shah-kayrul : mmg sedap dik..sampai liciiiiin hihi..