Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Isnin, 27 Jun 2011

Apo Nak Di Kato....

"Mama, ada salotep x?.." tanya Husna
"Tak tau ada lagi ke tak..cuba cari tengok.." jawab No ringkas.

No pun tak tanya Husna nak buat pe dengan salotep tuh..mmm ade la keje tu kot..

Kemudian sambil tonton tb Husna tertido. Spek masih di mata. No p cabut buang nak simpan kat tempat lain..sekali tengooook...

Ini rupenyeee..

atas : Husna punya
bawah : No punya
Yang ni pun buleh ilang huhu..
Mmmmmm nak kato apo laiii..takmo tanya dah KENAPA tp BILA..Yang patah tu baru lagi 2-3hari lepas tapi yang duk kat idong tu time dia p P.Pinang 26-31Mei dlu..mmmm agaknya takut nak bagitau kot sebab kes cermin pecah dlu kena marah dek Abah dia.

Yang hairan tu, boleh pulak dia pakai spek takde idong tu. Tanya sakit ke tak..TAK SAKIT katanya..

Abang balik KL Sabtu lepas No tak bagitau lagi..Ahad petang baru la bagitau Abang. Mmmmmmm sabooo je la..benda dah agak akan terjadi..

Yang ni masa cermin Husna pecah baru je 2bulan pakai dlu.

Yang ni pulak Mak dia punya masa bulan April lepas..
Kongwalikong same je anak dengan Mak huhuhu
Ingat lagi kan No cite dalam entri Patah Sudah bagaimana ianya terjadi..hehe..

13 ulasan:

Hanis MY berkata...

itulah tak sakit ke dia pakai spec takde getah tu huhu...

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

bebudak No..mistilah lasak..laser jer ah mata dia (tp mahal skit kan)

halila Ibrahim berkata...

sabar je la.. biasala kak no budak2 ..

Daddy Ziyyad berkata...

budak budak..kalau pakai spek mmg lasak...ekekeke...belikan aja spek yang frame nya bercantum dgn penyangga hidung tu..

ps: bila balik Perak?

Fahmi Mustakim berkata...

hehe..dia pakai slotep je..tpi apsal yang kt hidung tu pn ble tanggal skali? huhu..

kak No dah nak pindah Perak ke? selamat jalan kak No..tak dapat la nak beli coklat murah dah lepas ni.. :P

Kakzakie berkata...

Kenalah ganti no. Kalau tak macam mana nak ke sekolah Husna tu. Kesianlah pulak kan...

So Shy Lady berkata...

masalah biasa org mata 4 nih, kan ....

akak punya dh brapa kali dh jd mangsa pijakn anak2. smntara nk bli yg baru bsalotep lah jugak skjap ;)

munna berkata...

sabor je lah kak no kan...

sal berkata...

pandai pulak anaknya repaire..takut kena marah.

anak kakak pun pandai rosakkan spek

hilanglah..jahanamlah..kerjanya asyik menggantikan diorg je..sabo jelah..

ainnoraini berkata...

anak kak ain yg no 2 tu pun ganas jugak..asyik nk repair jer speknye tu...bercalar kat cermin jgn citer laa...

suri solehah berkata...

hehe..pandai gak..di salotepnya spek itu..

ariana's berkata...

samalah ngan anak akak Tiha tu no..spek dia pun dah brp kali patah dah..apataknya, letak merata sekali..kadang tertindih masa tidor..(tertido masa baca buku..).. Nape tak pakai c.lense je? anak akak ni tak boleh psl ada masalah ngan kornia dia..

Cik Ina Do do Cheng berkata...

samalah ngan anak akak masa sekolah, nak wat cam mana lasak. nanti kalau ada rezeki bolehlah ganti baru.cian plakkan