Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Jumaat, 24 Jun 2011

Baca Doa Seblom Masuk Tandas Ye....

Tiba2 No tergelak tadi bila dengar Farihin baca doa masuk tandas. Siap dah buka sua baju dan tanpa seurat benang berdiri di lua pintu bilik air. Sambil menadah tangan seraya berdoa. Siap berdoa gelak2 kecik No dibuatnya. Anda nak tau Farihin baca apa?..kena la tengok klip video ni ya..tapi yang ni bukan 18SX tau..dah pakai baju pooooon hihi..


Errrrr...ayat yang last skali tu macam kompius je nih hehehehe...


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
NOTA TAMBAHAN (25Jun'11)
Setelah No kaji selidik..inilah hasilnya..
sumber : http://emjayjb.multiply.com/journal/item/93
YA ALLAH Ya Tuhanku..anak berumo 5tahun telah menyedarkan Ibunya yang berumo 34tahun dari lamunan. Sesungguhnya aku memohon keampunanmu YA ALLAH...


No percaya ramai diantara kita masuk tandas pun main rembat je kan..termasuk No.. Kepala pun tak di tutup....mmm sambil kita berhajat..mereka pun tumpang berhajat di atas kepala kita juga...


Itula..gelak2 juga..Nah skang kene atas muka..


RENUNG2 kan lah....

11 ulasan:

NzA berkata...

comelnya....so sweet...

Pandainya farihin

Cik Ina Do do Cheng berkata...

No, akak dah tua ni baru dengar syaitan ada jantina. ye ke no, akak dah konpius ni. nak pergi nengok tafsir Al-Quran lepas ni.

Amni berkata...

Hikss... comel je kak.... =)

Amni berkata...

Akak, nak tanya, akak ada tak koleksi tudung bidang 60 yang cotton? huhu... skang macam susah je nak carik kar sarawak...

ariana's berkata...

Baguslah.. Farihin kecik2 dah amalkan bacaan doa sblm masuk tandas, kadang kita yg dah berumur ni pun terlupa, pasal x amal dari kecik..:)

Cik Ina Do do Cheng berkata...

terima kasih no, dah buat penyiasatan dulu. budak sekecik tu menyedarkan akak. nanti akak nak up entrylah.

Norhafiza berkata...

=>kakNza : terima kasih kak

=>amni : nnt akak tengokkan ya..

=>kakAriana : tu la pasal kak..betul segala dikata..

=>kakIna : lepas bace komen akak terus No kaji dan terus No tambah n3 tu..ye la kan untuk kesedaran kita bersama..

Puanbee2 berkata...

haha siap ada eh!.. adei budak2 cute je ..

Ardini Humaira berkata...

bagus2 baca doa :)


p/s: dni kawen 19 disember ni InsyaAllah. hehehe.. syyyy :D

Rinna berkata...

Pandainyaa dia.. baca doa.. :)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

hehe..mmg cute lah..kita pon x pernah perasan syaitan ada jantina ke tak kan..rs cam semua jantan je hehe