Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Jumaat, 3 Jun 2011

Bercuti Di Sabah - Pekan Nabalu Kundasang

Tarikh : 1 Jun 2011

Sekali lagi kami menaiki Feri ke Jeti Menumbok Sabah. Kali ni terus ke Kundasang.
Lepak dalam kete je la, malas nak keluar..
Banyak barangan yang dijual..sila pilih2..

Pilih Bang jangan tak pilih


Mercu tanda Pekan Nabalu

Paling atas mercu tanda.
Belakang tu adalah Gunung Kinabalu tapi sayang berkabus daaaa

Fadhlan dengan satu2 'monyet kesayangan' baru beli je tu..
Perjalanan yang berkabus dan sejuuuuuuuk...

Kinabalu Park, kaki Gunung Kinabalu tempat mendaftar untuk mendaki. No tak singgah sebab dlu dah singgah dengan Ayoh dan Ma. 

Akhirnya sampai juga....yeaaaahh.. Kami stay di Nabalu Lodge, Kundasang. Best tempatnya dan yang pasti makananya sedap2..memang puas hati..

Acara malam mencari buah strawberry dan hanya ni yang ada..ini harga RM10, buahnya kecik2 dan ketot2..

No amik yang harga RM15, lebih besar dari RM10 tu dan rasanya mmmmm manis2 masam..Klo yang betul2 masak baru la manis yang pasti baunya wangiiiii....

Suasana malam di Pekan Kundasang..

-----bersambung-----

13 ulasan:

hani@debumelukut berkata...

Suka tgok foto2 ni..teringin nak ke kundasan jugak....

sal berkata...

sesekali membawa anak2 keluar makan angin..mereka tentu sangat gembira..kiut-miut anak no tu..ceria betul..

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

pegi bercuti rupanya..seronoknyaaa..rina kat umah je cuti sekolah ni..

Daddy Ziyyad berkata...

kawasan tanah tinggi macam Cameron highland ke?

azian berkata...

rindunya kat sabah...huhuhu

ntah bila dapat g lg no...

eh, pasar nabalu ni knp sy tak g dulu????adoyaiiii

nampak mcm best jek...

halila Ibrahim berkata...

wow best juga kundasang kan..

YATZAKIE berkata...

assalam kak no..lama xg page kak no..baru ade intrnet kat rumh kak...bestnye berjalan ngan family..saya i'Allah ahadni nak g PD jer..

ariana's berkata...

Selamat bercuti No! Tentu best sebab nampak suasana kat situ sejukk dan nyaman je tu..:)

Cik Ina Do do Cheng berkata...

jeles, akak.rasa cam sekarang je nak ke sana. tak menahan nengok anak no ngan spec mata tu .comel je.

munna berkata...

barangan nak ke sabah ..entah bila kesampaian

azila berkata...

bestnyer..teringat susana yg berkabus di Kundasang dulu.ni buat zla teringin nak p lagi ni K.No:)

tiefazatie berkata...

wah..best2..rindu..huhu

~izan~ berkata...

wahhh bestnyer g tmpt jual2 tu..ishh bila la nak ke sana...