Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Selasa, 28 Jun 2011

Mengandung..

Ketika kusyuk membaca entri Wani pasal Aku Mengandung Lagi. No pun teringat kes No pula.

tarikh yang sepatutnya No p..

tak nampak??.sila doubleclick ye
Klo terlekat dah rezeki ALLAH nak bagi pada kita..kita terima je la kan dengan hati yang terbuka. Ok, mengikut perkiraan peod No sepatutnya 9Mei. Tarikh tu dah 7Jun kan? Jadi No kena tunggu beberapa hari lagi. Menjelang 9Jun tak nampak batang idong pun lagi. Masuk 10Jun. Abang teruja menanti jawapan. Abang memang tak sabar2 untuk menanti berita gembira dari No. Masuk 11Jun pun sama dan kami dah berkira2 sekiranya ada rezeki beberapa senarai nama kami duk rancang haha. Akan tetapi masuk je waktu Magrib TEEEEEEET..kebocoran berlaku dan dengan ini telah diSAHkan bahawa ianya -ve. Keputusan telah diterima dengan hati yang agak tenang.

Tapi bila No tanya Abang nak sambung injek tak lepas ni?
"Takyah la..mana tau rezeki dapat plate Perak plak hehe.." tersengeh2 Abang..

-KITA HANYA MERANCANG NAMUN ALLAH YANG MENENTUKAN-

InsyALLAH semoga kami dimurahkan lagi rezeki lepas ni dan ucapan ribuan terima kasih kepada DaddyZiyyad kerana sudi membalas pertanyaan No. DaddyZiyyad tu doktor tau, jangan main2. Klo anda rajin mengunjungi blog beliau..banyak yang anda dapat manfaat dan info yang amat berguna. Di samping ini juga sekalung takziah dari No sekeluarga atas pemergian pakcik  MommyZiyyad kerana kemalangan jalan raya yang juga dimuatkan dalam berita serta akhbar. Ceritanya anda boleh baca dalam entri Al-Fatihah. Semoga roh arwah dapat bersemadi dengan tenang dan ditempatkan bersama2 orang yang beriman...

AL-FATIHAH....Amiiiiiin..

5 ulasan:

Aku Ibu Muda berkata...

adehh....rasa nak pegi injek sekarang gak kak no...risau betul...

masa auni dulu, 9 bulan dah mai cik P

ni dah 11 bulan :(

Hanis MY berkata...

tatau plk ada injection eh, tapi hanis ni dah lama menanti rezeki yg satu tu, Dia belum nk bg lagi...

MaMa NuRuL berkata...

go kno go....!hehe

munna berkata...

munna makan pill je dah setahun kak no...plan mmg nak tunggu yasmin dah 3 thn baru nak pregnant lagi.....tapi kdg terbabas lupa makan ubat ..takut juga...tapi klu dah rezeki munna terima dgn senang hati...

Cik Ina Do do Cheng berkata...

No, kalau ada , rezekilah tu. ada gak pakai injection ye.cik ina dari dulu kira hari, sebab period datang tepat masa.