Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Selasa, 28 Jun 2011

-iklan diTUTUP-

Dengan perpindahan No balik ke Semenanjung nanti ini bermakna rumah kami ini akan disewa. Kepada yang berminat sila hubungi No di talian berikut untuk maklumat lanjut: 
0195353202
0195829456
(sms tidak dilayan)

Rumah ini terdiri dari 3bilik tidur dan 2bilik air. 

ruang depan yang lebar

ruang tamu
ada loteng

ruang makan


TIDAK TERMASUK PERABUT


Nota Tambahan 1/7/2011 : Alhamdulillah..Sudah ada penyewa.

11 ulasan:

ariana's berkata...

wah..bestnya No dapat pulang ke semenanjung,,mesti tak sabar dah ni.:)sempat gak kumpul harta kat sana..nnti tiap bulan blh kutip duit sewa rumah ye..:)

ainnoraini berkata...

jauhnye..kalau dekat boleh kak ain sewa dgn No hihihi...

selamat kembali ke semenanjung...

ainnoraini berkata...

jauhnye..kalau dekat boleh kak ain sewa dgn No hihihi...

selamat kembali ke semenanjung...

azila berkata...

wah..KakNo dah nak balik semenanjung?dah siap beli rumah kat sana tu..nanti lenkali bleh p lg kan?
tp zla konpiusla..kipas tu ader bilah c?hehhe

ibnubaba_04 berkata...

jauhnya labuan kak no

Daddy Ziyyad berkata...

Cuba No buat ala ala homestay...sekadar cadangan..:)

Norhafiza berkata...

=>zila : hahahaha tu dah ligat berputo tak nampak bilahnye hahaha...kelako la zila nih..hihi

♥ p a a n i ♥ berkata...

perak area mane tu? :)

http://paanipeace.blogspot.com/

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

selamat pulang ke semenanjung!

Kakzakie berkata...

No... balik semenanjung nanti perabut pun bawa juga ke? Mesti sekapal kalau macam tu kan...

Cik Ina Do do Cheng berkata...

No , selamat kembali ke sini. besar gak rumah tu ye. depan nampak besar.