Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Jumaat, 17 Jun 2011

Selamat Bertunang

Akhirnya anak sedara No telah selamat melangsungkan pertunangan dengan gadis pilihan. Majlis ini berlangsung pada 28Mei yang lepas. Tahniah Mokno ucapkan ya Adai. Apa yang pasti insyALLAH kali ni Mokno tak akan melepaskan peluang untuk menghadiri sebarang majlis keluarga kita ya.

Ya la, sebelum ni dah berbelas orang anak sedara No tak dapat balik..sedih sangat No rasa hanya ALLAH SWT tempat No mengadu. Terasa asing dari salasiah pun ada hehe..nasib la tenet bagai ni leh la juga bertanya kabo ye dak? ...takpe la lepas ni takmo sedih2 lagi ya..

yang macho ensem tu la anak sedare No

Kakak No ngan bakal menantunya hehe..

Kakak No bersama anak menantunya..
Kakak No ni ada 2orang je anak kesayangan. Yang abang tu bakal pengantin. Yang adik pompuan dah nikah dlu tapi takde rezeki lagi. Takpe Dik..mokno tetap doakan semoga Adik dan Isky akan mendapat rezeki nanti..amin..

Ops, klo sesape selalu tengok News@Bernama tentu kenal kan..
saje nak pomot anak sedare hehe..

11 ulasan:

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

oh glemernya anak sedara No..dh besar² semua ya..

munna berkata...

cantik nya anak buah kak no...

ainnoraini berkata...

oo itu ke orgnye...cantik
pernah la nengoknye kat tv tu..

Piasara berkata...

"w/pun tak dpt bersama meraikan,tapi doa dari kejauhan tu akan sampai juga no...wahh ada ank sedara glemer keja kt tv.."

halila Ibrahim berkata...

Besar2 dah anak sedara kak no... siap ada yg glamer lagi...

mzhany berkata...

selamat bertunang jugak...

YATZAKIE berkata...

lama x jengok blog akak no....rindu rasanya..huhu

sal berkata...

selamat pengantin baru pada anak sedaranya..
moga sentiasa bahagia bersama dan berkekalan hingga ke akhir hayat..

ariana's berkata...

Selamat bertunang buat anak sedare No..
Lepas no dah tukar nanti, tentu dapatlah pergi semua majlis2 kenduri yg diadakan ye..
Oh..anak sedare no yg baca news tu ye..:)

ibnubaba_04 berkata...

tahniah dkt ank sedara akak

Cik Ina Do do Cheng berkata...

No anak buah ko tu encem. anak buah yang perempuan ni, akak tak pernah nengok lagi.Majlis pertunangan sekarang ni cam majlis kahwin.meriah.