Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Khamis, 9 Jun 2011

Melawat Taman Buaya Di Sandakan, Sabah

Tarikh : 3 Jun 2011

Sarapan pagi di Restoran Zakaria11 di Taman Indah, Sandakan. Semua order roti canai dan TAK SEDAP LANGSUNG kuah kari dan kacang dalnya..macam basi pun  ada huhu saboooo.. Kemudian terus ke Taman Buaya. Tiba di sana rasa terubat sket kes roti canai tadi..

Dengan kadar bayaran dewasa RM7 dan kanak-kanak RM4 memang berbaloi. Pada setiap jam 11.45pagi dan 4ptg akan diadakan persembahan buaya kira2 selama 15minit.


Jadi Lagenda
Sang Bedal berjemur..memang besar oooo..

Bila dah ramai ada yang jadi KETUA..
Yang sakit di kuarantinkan
Antara binatang yang ada
Paling suka tengok gelagat si kecil ni..boleh keluar gitu hehe..

Peluk replika pun jadi la...
Kenangan yang amat menyeronokkan untuk anak2 sebab dapat lihat buaya yang besar di depan mata. Sampaikan nak datang sini lagi kata mereka. 

Boleh ke? Dengar kabo dah dapat lampuijo balik PERAK this julai...yahooooooo..

Mungkin ini percutian terakhir kami ke SABAH NEGERI DI BAWAH BAYU..sob sob..

7 ulasan:

Daddy Ziyyad berkata...

Lamanya Taman Buaya tu dah dibuka..43 tahun?? (hehe..baca cerita si Taki tu)

munna berkata...

posing atas buaya yg best tu...

chichi berkata...

la..tu dah buaya tu....

halila Ibrahim berkata...

best la tengok anak2 kak no.. gembira je dapat jenjalan....

mzhany berkata...

hai tako, hai taki.hihihi


eh no, nanti pindah perak pulak eh??

Cik Ina Do do Cheng berkata...

bestnya , dah lama tak pegi taman buaya. la terperanjat akak, ingat yang anak ko peluk tu real punya buaya.rupanya replika.

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

lama dah x pegi tgk buaya..dulu ms sekolah dh asyik tgk buaya kt melaka dh tua nih mcm malas nk tgk buaya lg..buaya asyik tido je kejenya..