Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Isnin, 20 Jun 2011

Teksi KK-Bila Dah FANATIK

Gambar dibawah ini adalah hasil 'tembakan' kawan No semasa beliau berada dalam sebuah Teksi di Kota Kinabalu Sabah. Menurut kawan No pemilik berhabis 5-6k semata2 untuk puaskan hatinya. Ini adalah jenis Toyota Avanza.


tak boleh nak kata apa..tengok je la

tengok...gear pon jadi..
No kan pernah juga bagitau Abang nak suh buh bunga ke apa ke dalam keta..ala yang biasa orang buh atas dashboard tu..

Abang kata..
"Dop payoh lah..wak serabut je.." = Tak payah la..buat serabut je

Abang ni klo ada apa2 atas dashboard tu dibuangnya. Stiker kat cermin pun tak mau banyak2. Mengganggu permandangan katanya.

Lain padang lain belalang kan.....

-Terima kasih Madi-

13 ulasan:

mzhany berkata...

betol no, kalau mz pun mcm tu lah jugak. tp ok jugak kan sikit2 hias, kalau dah penuh hany pun tak suka...hehe depend pada org jugak

halila Ibrahim berkata...

haha.. saya pun tak buh apa2 dalam kereta.. nampak semak je la.. suami saya memang tk suka buh apa2 dalam keta .. yg ada rasanya kasut je kot..

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

teksi pakai toyota avanza eh?

rina pon x suka koleksi benda² kecik mcm ni..serabut..dlm keta pon x suka ada bunga ke bantal ke hapa..rimas..

Ila berkata...

samalah ngan hubby ila..tak mahu letak benda2 dlm kete dia...

bunga berkata...

bunga suka kosong..hhee.cukupla kereta yanga sli..hehe

munna berkata...

en. abg munna pun tak suka letak apa2 kat dashboard ..serabut katanya...klu dah jenis gilakan aksesori kereta mmg sanpug habis beribu semata-mata nak make up kan kereta je...

So Shy Lady berkata...

no! hihi dah bleh komen apasal ari tu t.leh ntah ;D
dulu ms tde anak akak suka gak mnghias tapi loni dh mls... mmng srabut heheh

Daddy Ziyyad berkata...

Ohhh..ini dinamakan VIP Style punca make up kereta..ekekekke....tapi mmg serabut!!

ariana's berkata...

Buat berdebu je No..tapi kalau dah minat seseorang tu..sanggup aje..
Wah..best dengo Cik abg No speaking teghanu kite..hehe

ainnoraini berkata...

berserabut jer...kat kete kak ain tak letak ape2 pun..

Cik Ina Do do Cheng berkata...

No betul tu cakap abang no, serabut. nak nengok kat luar pun cam terhalang.rajin ye abang teksi make up teksi.

azila berkata...

mmg ader yg sanggup berabis gtu kak No, tp bg zla xsanggupla..dan lg satu xsuka kot..heheh

Taxi kinabalu berkata...

semangat benar member tu..