Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Rabu, 15 Jun 2011

Wordless Wednesday Part2.. Berita Gembira..ALHAMDULILLAH..


12 ulasan:

~izan~ berkata...

Alhamdulillah. bila tu kak? mesti hepi sgt2...

Aku Ibu Muda berkata...

tahniah kak no! dapat pindah bali semenanjung la ni kannn...best!

Daddy Ziyyad berkata...

Wahh..Alhamdullilah...berpindah ke Perak lah ya lepas ni....

SSM tu apa ya?

Piasara berkata...

"wahhh..bestnya no..lps ni boleh la jumpa sbb dah dekat..insyaallah"

Ardini Humaira berkata...

Alhamdulillah...
dapat tukar :)

halila Ibrahim berkata...

Alhamdulillah... kak no.. bila nak pindah tu ??? best la.. pasai pindah kat Perak... saya pun tumpang seronok..

ariana's berkata...

Alhamdulillah dan tahniah buat No sekeluarga..dekatlah nak balik trengganu kite ye..:)

Ila berkata...

wah,lepas ni balik semenanjung lah ek..ingatkan memang orang sabah...

munna berkata...

Alhamdulillah....kembali ke Semenanjung ye...

cikguden berkata...

bestnya dapat tukar. sedih nie sebab masih tak dapat tukar. huhu

Cik Ina Do do Cheng berkata...

yeah yeah no nak pindah perak, tapi Labuan bukan best ke?akak tak tahu plak yang ko bercadang pindah ke Perak.

suri solehah berkata...

no seronok dapat balik sjung ye...tahniah..pasni ajak abg jln2 ke langkawi ye