Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Rabu, 27 Julai 2011

Barang Dah Sampai

Kira2 jam 5.40 petang semalam...

3biji daaaa

lepas penat lelah..kita raikan tetamu lak..

KakIna kenal tak?..

















PSSST : pening nak susun barang..Abang dah keje hari ni..tulun tuluuuun...huhuhu....

16 ulasan:

Aku Ibu Muda berkata...

wani nampak kerja yang banyak!

rATu kEBaYA berkata...

banyaknya.. agak2 berapa lamalah proses nak susun atur ni.

halila Ibrahim berkata...

Banyaknya ... tengok pun letihhh.... jenuh la nak susun...

~aSFaLiZa~ berkata...

banyak nya nak mengemas kakkk. huhuhu

mzhany berkata...

wohoooo, selamat mengemas no. dah nak puasa ni. kemas ye no, nnti seronok sikit puasa dlm keadaan umah dah setel semua...meh hany tolong meh ;)

ariana's berkata...

Dah sampai barang ye No..wah..boleh tahan banyaknya..:) kalau tak mo penat sgt, kena buat cepat sebelum puasa minggu depan dah..:)Tapi jgn sampai abaikan kesihatan ye..sorilah tk dapat nak tlg..jauh sgt..

~izan~ berkata...

akak,mmg byk tu.ansur2 ye kak..minggu dpn puasa dah...

izan pindah dulu pun bulan puasa,ternganga jugak tgk brg hehe...tp brg akak,3,4kali ganda banyaknyer tu...

wahida berkata...

ya allah kak, saya tgk pun pening mana nak start dulu...kalau la saya dekat, mmg saya dah tolong sama...huhu...

takpe kak, slow2...nnt siap jugak tu...

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

waduh penatnya nk kemas!

Nora berkata...

tengok barang jek dah penat kan No, chaiyok2 :)

ayushida berkata...

Selamat berkemas ye kak no ! Mesti lah siapkan ruang dapur dulu kan.... lepas tu ruang tamu.... dan pakaian ! buat list kot senang sikit !

sal berkata...

alhamdulillah dah sampai..lepas ini bolehlah mengemas..sempatlah menyusun atur sebelum raya menjelang..

selamat menyambut bulan ramadhan

ainnoraini berkata...

sempat tak habis kemas tu No sebelum raya nnt ...

puas nak menyusun tu kann..

Piasara berkata...

"kalau dok dekat nak jugak akk pi tulong apa yg patut,tp jauh lak...ishh byk keja nak buat tu nor..dah nak pose lagi ni..tp takpa pelan2 no.."

cikguden berkata...

banyak daa barang...

Cik Ina Do do Cheng berkata...

banyaknya barang, mahuu demam lepas ni nak mengemas.


siapa tu No,?alah cepatlah no bagi tahu? tak berapa cam lah muka dia.