Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Khamis, 7 Julai 2011

Dah Simpan Dah..

Pagi tadi lepas hantar Abang No p pasar sementara tunggu TH buka 8.30pg. P servey barangan mutiara je untuk last minit buat kenangan. No pun tak reti sangat beli benda alah tu..apa yang berkenan sambo je. Ada No tempah nanti 10hb No p amik balik.

Kemudian dah dekat jam 8.45pg No terus p TH..dekat je tu pun.. Sampai2 je terus isi borang baru amik nombor giliran..

Hanya ada 2pelanggan yang ada masa No sampai. Sebab itula No suka di Labuan ni..tak sesak.

Hasil simpanan syiling selama 5bulan dari tarikh 29/1/11

Ini adalah lebihan syiling yang No simpan. Ingat tak lagi yang wang RM No amik beli Rumah Hantu dalam entri Pecah Tabung Penangan Rumah Hantu tu kan hehe..

Jom la kita menabung dan menyimpan..

5 ulasan:

munna berkata...

tabung syiling munna pun dah nak penuh kak no... lepas ni nak masuk dlm tabung anak2

YATZAKIE berkata...

wah..akak no pon ade simpan syiling gak..ingatkan yat je suke simpan..hihi

ariana's berkata...

Sikit2 lama-lama jadi bukit ye No..:)

lurun namzar berkata...

syiling pn brguna skrg nie...

dr duk sepah2, baik la kiter simpan... :)

Cik Ina Do do Cheng berkata...

Baguslah no simpan tabung haji.Insyaallah bila duit dah cukup boleh pegi haji. kalau diizinkan Allah SWT. akak suka tengok orang simpan duit ngan cara menabung.