Rakan Maya

Kenali No

Foto saya
Ipoh, PERAK
Anok TEGHANUNG kawen ANOK KLATE, umo 35thn, isteri RUSLAN DAUD, ibu 4org anak

THR Gegar Pantai Timur - Saluran Radio Pilihan No

Isnin, 11 Julai 2011

Kayu Balak Yang Paling Kecik

Sekiranya anda berada di Labuan, dan terpandang perkataan KAYU BALAK ini..apa yang anda fikirkan???..


Dapat teka tak pebenda tu?..ok la No takmo bagi anda pening2 kepala nak pk hehe...jadi, ini lah dia...
v
v
v
v
v
Pengcungkil gigi/Toothpick
tq engoogle

11 ulasan:

NoRMa aZurA iSMaiL berkata...

laaa...pengcungkil gigi rupanyer..ingatkan pe td..langsung xterlintas pun..

Aku Ibu Muda berkata...

hihi...ni kayu balak tecik eh

Hanis MY berkata...

ahaha lawak la kakno...kayu balak versi mini...

kayrul-shah berkata...

ingatkan makanan tue nama kayu balak rupa-rupanya pencungkil gigi..hehehehhe

ariana's berkata...

La..ye ke..akak baru tau..dapat satu ilmu hari ni..hehe

munna berkata...

ingatkan betul2 kayu balak tadi...rupanya lidi kecik tu je....

Daddy Ziyyad berkata...

hahahaha...

saya baru tau...

abis tu, kayu balak yg betul, dipanggil apa?

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

ini kalau pencuri balak nampak ni suker gila diaorang sbb kecik senang nk curik..hehe

tiefazatie berkata...

haha.c.ute kan nama die..hihi

mzhany berkata...

ahahah klako pulak panggil kayu balak. serius hany tak pernah tgk lak. ni kat mana ni no?

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ berkata...

hahahha..
mengigau kalo betul kayu balak de kat restoren..
skali pengcukil gigi daaa...
kena ty asben ni, die salu gak ke sitevisit labuan methanol..